21.12.09

Teruk, teruk..

posted by Elena ♥ at 21.12.09

apabila aku baca post terbaru blog Wan buat kali ke dua tadi,
teringat pulak aku mimpi aku semalam.

kalau mimpi bes, ok lah jugak kan? ni k.o ada ar -.-
ngeriii...

aku mimpi aku ngan sepupu aku sekeluarga gi bercuti kat mana tah..
kitorang menginap di sebuah hotel.
petang tersebut, kitorang pun turun ke bawah untuk mandi dalam kolam renang.

yang reti berenang tu berenang larr, yang tak reti macam aku tu, main main, lompat lompat, splash splash dalam air je la -.-

kolam renang tu pun dalam, macam yang kat pangkor resort yang aku gi cuti yang lepas punya lepas.

sedang aku 'tip toe' dalam kolam tu... leh pulak aku tersadung kaki sendiri -.-
sepupu aku yang ada berhampiran ngan aku tros jerit "ENA!!"

akhirnya, aku lemas. the end.
aku terbangun sbb mak aku kejutkan.

hampeh punya mimpi. boleh lakk aku mimpi camtu.
ngok.

tapi yang aku ingat paling jelas pasal mimpi tu,
rambut aku ala ala Ariel The Little Mermaid masa masok dalam air.
caaaaantek sangat ;D hohoho *kembang hidong*


0 comments. on "Teruk, teruk.."

Post a Comment