7.11.09

Surprise Birthday Party! ;D

posted by Elena ♥ at 7.11.09

:) hello! dah lama dah kan aku x update blog??
i'm back!

4 hari bulan November yang lalu,
seperti yg SESETENGAH oleh korang yang tahu dan ingat,
ialah hari jadi aku..
best ahh jugak ;)
dapat celebrate dlm kelas (aku bawak kek)


;) ahh, tak kisah lah pasal 4 November.
sekarang cerita pasal 7 November pulak.

seperti biasa, setiap pagi hari Sabtu,
aku ada dancing practise kat sekolah.
Syafiqah & Maza dah plan untuk ajak aku pergi shopping sama2 pada pukul 2 petang.
mak aku benarkan, jadi aku pun angguk je lah :)

gembira sangat!
lama x shopping sama2.
hehe.

tepat pada pukul 1:50 pm,
aku dah terpacak kat depan rumah,
menunggu mak Syafiqah ambik aku.

lepas naik kereta,
kata mak Syafiqah, dia nak pergi Taipan dulu.
nak beli benda lah konon.
dah menumpang kereta orang, mesti lah follow with the flow..
ye tak?

sekali tu, mak Syafiqah bawak pergi Pizza Hut.
rasa pelik pun ada jugak.
siap naik tingkat atas lagi tu!

pelik, tingkat atas khas untuk orang yang buat parti..
erk...bufday siapa pulak 7 November??


sekali aku masuk..


Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Elena..
Happy Birthday to you!!


terkejut beruk aku!
YaAllah... apa nak jadi ngan kawan2 aku..
tetibe je buat surprise birthday party.

ideanya datang daripada Syafiqah la.
sape lagi ;D terharu...
segala gala yang kitorang makan,
semuanya sebahagian daripada duit setiap sorang yang datang.

setiap seorang kene bayar RM 10 untuk menjayakan parti tersebut.
;D 12 orang datang, RM 120 lah yang dikumpul.





















Arifah's so cute!!


;D cerianya hidup bila ada kawan yang baik kan??
anyways, THANKS A LOT,


- Nursyafiqah Sahira
- Siti Mazarina Qarirah
- Arifah Husna
- Muhammad Shakir
- Imran Haziq
- Siti Farisyah
- Dinah Khairuddin
- Zetie Bahaman
- Sarah Hannah
- Nursyafiqah Faqihah
- Dhivya Nair


and thanks to


- Aunty Ogy!! (mak syafiqah)
- Aunty Maz!! (mak maza)


for making the cakes, and preparing all the stuffs ;)
at the same time..








THANKS A BUNCH TO MY MOM!!

:) she allowed me to come to the party.
and kept it a secret, for like... 2 days?
she's a good actress i tell you!
tengok cerita hindustan terlebih banyak kowt.. :P

tahun ni lah tahun terBEST sekali dalam hidup aku setakat ni :)
tahun pertama aku dapat alami mcm mana rasanya menyambut hari jadi - parti.
parti mengejut lagi tu :)


MEMORIESSSSSS!! :D:D



















baru lepas habis terkejut















the three musketeers :)















the cake syafiqah's mom baked for me :)















balloons :)
















oh noo, shakir is BLIND-folded.















tersengih-sengih. korang gembira lah tengok aku terkejut =.=















ni dua budak yang idea pasal suprise ni =.="

















woot woot!















kenapa takut dengan camera, dhivya??















the cake!!

0 comments. on "Surprise Birthday Party! ;D"

Post a Comment