11.10.09

:D:D

posted by Elena ♥ at 11.10.09
woot!!
baru balik dari Open House Wan Abdul Rahman tadi.
nak cari rumah dia... YaAllah... SESAT teros!
bukan aku sorang! ramai lagi tersesat.

lain kali Wan kene buat map lah. senang sikit orang nak cari.
atau letak papan tanda kat tepi jalan macam org buat kenduri kahwin slalu buat.

















:D aku main curi je gambar tu dari google.
ambik masa nak mencari rumah wan lebeyh kurang 15-20 minit.
zzz, rupa rupanya dekat je ngan Sekolah Kebangsaan USJ 2.
nape x cakap awal2 =.=

wan sorang je lelaki.
tetamu yg lain yg dh smpai perempuan.
di sini aku nak menegakkan keadilan..
bahawa,


PEREMPUAN LEBIH MENEPATI MASA BERBANDING DENGAN LELAKI!! D:


borak2, makan2,
lepas tu, ada lah pulak kes budak larikan diri.
Emir, iaitu adik Aisya, kebosanan dan ingin pulang ke rumahnya yg terletak di USJ6.

puas kitorang cari.
aku, arifah, zureen, syafiqah, syahirah, syasya & maza diarah mencari Emir di taman permainan.
:( ice cream man ada kat situ!! aku x bawak duit T_T
nasib bukan bulan puasa...kalau x, terleleh air liur!

akhir sekali, mak Aisya call Aisya bagitau yang Emir dah balik.
cepat pulak tuh Emir sampai rumah!
kalau aku, rasanya, tak smpai sekerat jalan,
aku dah sesat, menangis dan pulang ke rumah Wan.

everything is back to normal.
aku, arifah & arissa syok sendiri kat taman :D
tangkap gambar :) lalala!

lepas tu, kol 6, lari balik g rumah wan,
dan join adik2 serta budak2 kecik main Pepsi Cola!
:D miss the old days.

cara diorang nyanyi lagu 'Pepsi Cola' lain drpd yg kitorang nyanyi dulu,
tapi cara diorang main tetap sama :)

7pm, mak Syafiqah smpai,
dan aku pown tumpang balik.
the end of Wan's Open House!


------------------


malam hari Jumaat yang lalu,
MPSJ mengadakan rumah terbuka sempena Hari Raya.
akhirnya, aku berpeluang gi rumah terbuka hari raya kat MPSJ.
tahun lalu, tak boleh pergi sebab kebetulan Imran Haziq juga buat open house.

lebih kurang pukul 7:30,
aku & mak aku bertolak dari rumah.
parking kat depan petronas sebab dah tahu dah mesti depan MPSJ xde parking =.=
ayah tak nak ikut, nak menghadap teknologi di rumah - komputer.
(like father, like daughter. dedua suka internet :D)

biasalah,
geng mak mak, mestilah calling calling =_=
tapi, semua busy, cuma beberapa orang member geng je boleh datang memeriahkan open house tersebut.
antaranya mak Maza :D:D

wooohooo!!
tepat pada pukul 8 mlm,
semua dah berpusu pusu ambil makanan.
free lah katakan! holiday villa punya pown ada :D
atas meja makan kitorang,
ada nasi briyani, air cincau, air soya, buah buahan, kuih muih, ayam masak merah, otak otak, kuey teow, ais-krim, macam macam lagi lah!

aku ambik nasi briyani.
:( banyak gile orang tu letak.
tak dapat habiskan!! T_T seriously, terlampau banyak!

lepas makan makan, aku & maza jalan2.
macam maze pown ada..
yelah, berjalan di sekeliling beribu ribu orang.
tengok orang beratur, bukan main panjang,
ada yang terpaksa duduk atas track.
kesian tengok diorang :( kitorang pown nasib ah jugak,
datang awal..leyh 'book' meja.

sedang kitorang jalan2,
terjumpa ngan beberapa orang kawan dari SKS.
syok gile ah :D

- rishmah
- harith harun
- heng kang wei
- kawan2 dari 5B
- fahim
- muaz
- adik irfan
- rizki

paling bes jumpa heng.
aku & maza jerit nama dia,
dia pandang kitorang, terludah terus aiskrim yang dia tengah makan masa tu XDXD

apahal heng?
tak pernah jumpa monyet & alien ke sebelum ni?
:P:P

lepas tengok persembahan nyanyian & tarian dari bermacam macam manusia,
apa lagi? aku & maza ikut serta budak2 kcik beratur salam YB.
zzz, salam tu, ada muslihat :P
nak dapat duit raya!!! hehehehe!

(ada jugak rasa lain macam, sebab kitorang 2 yg drjh 6 tetibe beratur first o_o mengalahkan budak kecik!)

lepas dah enjoy puas2,
balik rmh :)
memories...... unforgetable :P



List Of Favourite Open Houses - 2009

1) Imran Haziq
....ada amazing race! siapa x suka? bes :D

2) Wan Abdul Rahman
....free to do anything! main2, gelak2, borak2 :D:D

3) MPSJ
....segala-galanya free of charge! makanan sdp2, enjoy ngan maza :)







TATA!

0 comments. on ":D:D"

Post a Comment