28.10.09

Ini atau Itu? D;

posted by Elena ♥ at 28.10.09

hari tu semua drjh 6 dah diberi kertas dr guru ttg sekolah menengah yg ditetapkan utk kita pada tahun hadapan.
aku dapat SMK Seafield.

was happy at the first part.. :)
tapi, bila fikirkan balik, aku nak pergi SMK Subang Utama/SMK USJ 13 pulak.
haihz, jam tu jugak aku mintak surat rayuan dr kerani dekat pejabat.

hari ni,
mak aku suruh aku rayu SMK USJ 12.
ok, SMK Subang Utama dah mmg out of the list now!

SMK USJ 13 pown sama.. x berminat sgt :|
maybe...a BIG maybe, nak rayu SMK USJ 12.

SMK USJ 12

berdisiplin, bagus dalam curriculum, bidang akademik & macam2 agi.
tapi, over protective sgt!
cctv di merata-rata tempat!

D: aku tak suka dipandang orang di mana mana aku pergi.
maksod aku dipandang oleh orang yang duduk dalam bilik yang penuh ngan skrin.
faham x? faham x? faham x? kalau x.. buat2 fhm je ar.


SMK Seafield

fun, enjoyable, ramai kawan.
tapi, pack sangat!
lebih kurang... 50 orang dlm satu kelas..

bayangkan macam mana aku nak belajar o_o
dengan kehadiran budak2 SKS drjh 6 2009,
mesti kelas x terkawal... haihz.


NAK PERGI SEKOLAH MANA NI?!!
D: D: D:



kalau dapat 5A utk UPSR... KALAU....
aku nak mohon MRSM kowt.
sng cite, takyah nak fike nak masok USJ 12 atau USJ 2!

0 comments. on "Ini atau Itu? D;"

Post a Comment