18.10.09

Happy Anniversary - 500th Post!

posted by Elena ♥ at 18.10.09

Woot!
Pagi smlm, aku dan kedua-dua ibu bapaku ke Pulau Pangkor bersama ibu & ayah saudara + sepupu2.

Best ke tak? Aiyoo...memang lah best!
dalam kereta, aku sebok tanya "dah smpai perak ke belum? dah sampai perak ke belum?"

:D perjalanan selama 3 jam+,
mula bertolak dari rumah kira2 pukul 7,
makan2 kat restoran bla bla bla,
kol 11:04 akhirnya sampai kat Lumut!

sedih :( kitorang miss bot pukul 11.
terpaksa tunggu untuk bot kol 1.
papejelah! ada bot sudah! takkan nak berenang kowt.
berenang pown aku x reti...lemas lah alamatnya D:


sementara menunggu bot tuh,
aku smpt jalan2, survey barang, gune internet yang dah disediakan dalam sebuah office.
erk...tengok harga barang2 kat situ..
cekik darah betol!

satu keychain = RM 3+

bayangkan kalau aku nak kasik 5 kawan aku...
baik aku beli kat subang jaya =_=
lagi murah!

sebaik sahaja speed boat sampai,
mulalah aku ngan sepupu aku tersengih sengih.
hohoho :P x sabarnya!

dari jeti ke pulau pangkor resort, ambik masa lebih kurang 10 minit.
pemandangan... CANTIK BEBENO!
dah 7 tahun aku x jumpa pulau pangkor :/
dah lupa segala galanya..

petang tu, selain daripada online gune komputer yang ada kat library resort tu,
mandi swimming pool :D:D
aku, kak aisyah, shiqin & my dad!

D:<
aku masih x reti berenang.
dah lah kolam tu dalam nak mampos!
terpaksa aku bergantung kepada tiang2 kat tepi kolam tu.
kalau tak, terpaksa tip toe.
ish! spttnya diorang janganlah buat kolam tu dalam sangat dowh D:<<
(sebenarnya aku yang pendek =_=)


lepas berenang,
sempat lah kitorang gi kat beranda..
dapat tengok keluang, monyet2 , biawak & burung kenyalang.
tak payah arr g Sarawak kan nak tengok burung kenyalang? :P

malam tu, tengok cite cinderella something something something
(lupa tajuk cerite :D)
yang aku x puas hati part ending :(
tetibe je "akhirnya azhar dan lela bla bla bla"

pastu tidoooo...
sejuk bangat dong!
pagi ni bangon, terbersin bersin.
plan nak berenang agi pagi pagi...kol 7.
tapi masing2 bangon pukul 7 lebeyh =_=

checkout pukul 9,
naik bot. smpai lumut, beli dan kemudian belah.
tata to perak :D



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



malam amal 2009...

rasanya aku nak quit tarian :D
sbb ak nak enjoy ngan kengkawan,
bukan duduk blakang pentas, buat bodoh...

lagipown aisya ckp miss g nak kitorang buat choral speaking.
aku dah lupa dah skrip o_o
sooo........nak quit ke x nak? :S


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


:::TOPIK UTAMA:::


masuk post ni dah 500 post dah ;D
woot woot.

HAPPY ANNIVERSARY BLOGGIE!!


0 comments. on "Happy Anniversary - 500th Post!"

Post a Comment