17.9.09

Dengan Ini...Saya, Nur.....

posted by Elena ♥ at 17.9.09

hoho!
hari ni tengok cerita The Grudge kat bilik APD pulak.
like usual, tk dpt habis tengok movie.
tapi part first2 dah takut o.o

1st skali aku takut,
bila cite tu nk mainkan part yang seram,
dan tiba-tiba Tee Min Min bukak pintu bilik APD.
terus aku tarik blazer Zureen yg duduk sebelah aku!
tekejut ohh.. :(

second aku takut masa tetibe ada mata kucing yang menakutkan muncul.
huhu, aku jerit ngan nada yang sofftttt je.

tmbhn lagi,
masa tu aku ngan Arifah dengar bunyi tayar kereta yang dh haus...
cm keta nak brek secara tiba2 bila dipandu dgn laju.
T_T stu nmpk byg2 dlm bilik Pusat Sumber lak tu..

kenapa hari ni banyak menakutkan?!!

p/s: bila aku ngah tulis ni,
tetibe ada bunyi kereta dari luar rumah aku O_O
exactly the same sound kitorang dgr dlm bilik APD.
uk oh..

TUKAR TOPIK!!!









dengan ini, bahawasanya,
saya, Nur Elena, merasmikan,
hari kemerdekaan bagi semua Darjah Enam!!!

woohoo!!
PSRA & UPSR candidates are free!
Sunday's Hari Raya!
can't wait, can't wait!

chatted with my cousin just now.
she was asking me about UPSR,
but then I changed the topic to fireworks.
(i dun feel like talking about UPSR =.=)

setiap tahun macam tu!!
bila nk Raya, we'll ask each other.

"dah beli bunga api ke belum?"

kalau jawab belum...

mesti arhh kitorang bincang apa kitorang nk beli.
kalau bukan chat, sms. kalau bukan sms, chat :D

tapi..bila fikir fikirkan balik,
duitnya...nak datang dari mana ek?
adoyai!!

tak takut ditangkap polis ke akibat main mercun kat kampung??

hah!?
aku? takut...buat apa.
sepupu aku polis, rileks jek xD
siap ajar aku ngan sepupu sepupu aku main mercun lagi tu! :P

agak agak,
malam raya, ada cite apa ah?

(yang pasti, bila hari raya aku nak kumpul duit & merdeka cukop2 kat kampong)

gud bye and happy holidays!!
(no, aku x g Majlis Berbuka Puasa kat skolah..hehe)

0 comments. on "Dengan Ini...Saya, Nur....."

Post a Comment