24.9.09

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009

posted by Elena ♥ at 24.9.09

Pertama sekali,
Selamat Hari Raya kepada semua pembaca blog ni!!!!

hari tu balik kampung, memang syok gile gile lah!
hari pertama, smpai2, main lah ngan anak buah ;)
stu kakak aku datang... nak tgkp gamba dia, tp tokleh.
entah kenapa aku dilarang mengambil gambar kakak aku.
tak baik kowt...

malam tu, susah betol nak tido.
ye lah! tilam cuma ada 4.
tilam yang belambak dulu tu semua dh menghilang tah ke mana.
ambik kau, tido sempit2!

keesokan paginya,
"haachum!"

sejuknya!
aku terpaksa kebas selimut sepupu & kakak aku.
hehehe..

selain daripada kacau orang, main, makan, baring, tgkp gamba, tengok tv, sms dgn Politician & Tweety, aku record video...
perbualan antara mak, mak saudara dan anak buah aku yang berumur 3 tahun.
dia bukan cakap bahasa melayu, dia cakap bahasa terengganu.
asyik dengar dia bercakap!!
nak jugak aku belajar cakap bahasa tu, cam best jek..

tapi yang aku tak tahan,
dia cakap terlampau banyak!
petah! tapi cerdik ;D

semua video video tersebut sudah aku upload pagi ni kat account YouTube baru.
silalah melawat :)




malam tu,
solat maghrib, baca yasiin & makan sate, mihun & ketupat puas2 kat rumah jiran sekampun
nak jalan pulang ke rumah nenek, seram!
aku & sepupu2 aku siap baca doa.

jarak rumah nenek aku dan jiran >> 7 meter (atau lebih)
nak kenal pasti mana satu longkang mana satu jalan pown dah tak tahu.
suram, gelap, macam2 lah.

aku, macam biasa, control tak takut.
tapi sebenarnya aku yang paling gelabah masa tu xD

pastu makan ayam masak cili padi kat rumah saudara.
erk....tolong lah.....
pedas tak terhingga! tak ada sorang pown yang tak nangis merasa ayam tu!

biasanya, kalau aku menangis kepedasan, ada di antara sepupu sepupu aku kata tak pedas.
tapi yang ni, semua surrender.
tak kira besar ke, kecik ke, tua atau muda, semua rushing nak ambik air.

hari ketiga raya aku dah balik subang.
sakit hati tengok tak ada internet!
aku layan je lah TV sepanjang hari.

semalam baru ada internet.
lega :D





(Arifah letak gambar SEPUPUnya yang terbaru, aku pown x ketinggalan letak gambar ANAK BUAH aku yang terbaru..hehe.)

ha! tu gambar anak buah aku yang terbaru...rasanya lah.
aku pown dh tak ingat dah mana satu baru, banyak lah O_O

comel kan?
ada x serupa macam mak su dia yang bernama Elena tu?
huhu! dah lah, bye ^^


(aku tukar layout lagi, cantik tak? aku suka ;D)

0 comments. on "Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009"

Post a Comment