23.1.09

Bangang

posted by Elena ♥ at 23.1.09
Hari ni, seperti semalam, ada program persiapan minda darjah 6. Sebelum rehat, I had to admit, it is quite boring. Bosan bosan. Walaupun aku suka maths tapi, TETAP MEMBOSANKAN...nasib baik Science x begitu bosan rr... Masa rehat pulak...hahaha, best, kelakar, marah,kesian dan penat. Biar aku cita yang best best dulu...hahahaha

Hari ni bufday Shakir, jadi 6Rajin sume naik kelas rr...cupcake dia, fuiyoh! sedappppppp~~~~ Tapi, ada krim yg x sedap ah...apa nk buat, dh ambik, mkn jelah. Siapa suruh pilih (Like duhhhh)

Yang penat pulak...

Hari ni, Syafiqah mintak tolong kuarkan banner...mula mula dkt Info Center...dh aku ikat banner tu, aku lah kena panjat meja dn keluarkan sebab aku yg ikat...Tukang menjadi Monyet ah dikatakan...Selesai lah membuka benda alah tu, aku pon gi ah kat banner kantin lak...sekali lagi, aku yg membuka benda c-al tu. Ambik bangku panjat...sekali lagi aku jadi Monyet...Yang tu lah ikatan yg paling susah untuk dibuka kerana, ikatannya kuat ~~~ nk mampus... Lepas bukak tu, gi kat basikal shed lak, banner tu, mk fiqah and mak maza yg ikat sebab kitorang tak ikat kuat2... so, aku bukak sebelah kanan, diorang yg laen bukak sebelah kiri. Jahat gilerrr nk mampus. Mentang mentang ah, aku ni pendiam beberapa hari ni, korang dh tinggal kan aku nyek? Bangang tol...


Marah gilerrr

Ko dh tahu, yg aku sorang kena bukak banner sebelah kanan tu, jadi aku mesti lah lambat bukak. Syafiqah yang Maza yg ngah senang lenang goyang kaki, duduk keusi, mrh kat aku. Dia kata, aku lembab, perlahan...padahal diorang tu tak buat apa apa. Bila aku suruh diorang buat, diorang kata susah sebab ikatannya kuat dan mereka tu pendek...Ada kerr patut? Aku ni yg ikat dan bukak, jadi macam kuli...ikhlas memang ikhlas, tapi dh aku jadi mcm kuli, apa gunanya keikhlasan aku =(
Pastu, diorang yg berada di sebelah kiri tu kan cepat sebab banyak org tolong, tapi yg siapnya ialah aku dulu. Padan muka engkau. Kata lagi aku, caci lagi aku. Sekarang baru kau tahu D:


Kesian dn kelakar

Kesian kesian, syafiqah kan belah kiri, dia nak turun dari besi untuk memanjat tuh, pastu dia x perasan yg basikal ada kat situ... apa lagi, kain tesangkut dan BEDEBUK!!!! dia terjatuh, rasa padan muka ada, kesian ada, kelakar pon ada... padan muka sebab, tadi kuat marah aku, skarang dia yang sakit...kesian sebab, dia jatuh, kelakar sebab, lu pikir lah sendri


AKHIR SEKALI, KALAU SAYA TERSILAP KATA, BUAT HATI MU TERGURIS (CHEH)...MAAFKAN JERLAH...lol?

0 comments. on "Bangang"

Post a Comment