30.1.09

Pagi nih...

posted by Elena ♥ at 30.1.09
Aku g umah kwn aku utk buat projek bahasa inggeris. Projek tu kena buat iklan, so we practice lahhh. Tapi setiap kali mesti ada ketawa. Maza jadi ank, dia baru balik skolah pastu dia baling lah bag dia...tengok tengok beg dia kena kaki fiqah. Pastu, fiqah pon lompat lah ada kusi, kusi tu, bwhnyerrr ada besi agknya. Sbb bila fiqah lompat, lutut dia sakkit gilerrrr. Dia lah mangsa pada pagi ni...hahaha (ktw lak...)

Ok, citerr pasal maza lak...dia ni kan...gilerrr c-kit kot pagi ni. Terlompat sini terlompat sana. Org utan pon x lah mcm dia...hahaha =P But serious mah. Pastu aku bawak ahhhh pencil box yg dia kasi aku tahun lalu for my bufday pesent...Dia dtg kt aku jek, dia blh lah tanya "Ni awk punyerr ke?" Aku jwb rrr "Ye ah! Ko kasi aku tahun lalu mah 4 my bufday" Pastu...dia jwb... ._. "Cantiklah! Menyesal aku kasi engkau..." Pastu, dia ni hyper sangat rrrr. Masa dia nk lakon part dia blk skolah, dia baling bag pastu lompat ats kusi...pastu cuba teka apa terjadi? Dia lompat ada kusi tepi tepi tu, last last, tergolek ke bawah. XD XD XD
Banyak cantik muka dia >.<


Skang citerrrr hal zuweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen lak (penghuni rmh) Dia pon samerrr gila jek. Tapi yg kelakar pasal dia lak, dia tergolek...kepala dia kena kusi. Hahahahaha!!! Kelakar kelakar. Aku nk baca skrip pon dh gelak. Sama hyper mcm maza...


Sapa sapa yg dlm kmpln aku, yg terbaca ni...jgn mrh =D hehe...


Especially zuweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen rrrrr....coz dia asyik2 g aku yerrr blog.

0 comments. on "Pagi nih..."

Post a Comment