29.1.09

Semakin lama semakin ku bosan...

posted by Elena ♥ at 29.1.09
Korang tau tak...semakin lama, dlm dua hari ni, aku rasa bosan. And aku rasa mls nk update blog...korang tau kenapa? Coz korang x nk bagi idea =( and somemore, korang dh x banyak chat ngan aku dh. Ini membuatkan otak aku tidak berfungsi cepat seperti dulu. Kalau dulu, lepas satu post, lagi satu. Lepas satu, lagi satu. Idea aku banyak gilerrrrr. Dulu, korang mintak idea dari aku pon boleh...skarang, hampeh!!! Aku dh buntu akal apa nk tulis. Korang, chat ah banyak banyak ngan aku. I'm seriously bored. Dah lah budak sengal tu g cuti tak balik balik. Bangang!

C'mon lh guys. Any key to open my head? Give me some good ideas. Tak payah pon sebenarnya, ko chat ngan aku jek, I have one funny idea in my head...Aku tulis banyak sekali, so u must keep on giving me battery!!!

Peace ya!!!

0 comments. on "Semakin lama semakin ku bosan..."

Post a Comment