25.1.09

Nie aku mls nih...

posted by Elena ♥ at 25.1.09
Dia sedap sedap gi melancong, aku duduk rumah, aku jugak kena tulis blog. Bangang betul ...aku cumerrr leh kata "Baiklah bos..." Editor di sana, jgn mrh, bukan mengumpat tapi betul =P hahahahahaha


Sedih weyh, sorang budak 5 bulan, takdek tulang depan pun. Laki rr. Kesian, berdiri takleh. Cume leh merangkak, macam katak walaupun katak melompat...Korang x kesian ker? WAAAAH!!! KORANG JAHAT...(Dramatik lak...)

Ni sms sms yg boleh dikatakan logik...

- Isu pemakaian tali pinggang keledar belakang. Bagaimana bagi mereka yang anak ramai?

- Wajibkan hukuman sebat kepada setiap mat rempit yang ditangkap dlm operasi banteras lumba haram.

- Tabiat memandu laju tak kira tempat dan waktu adalah punca kemalangan maut. Tolong lah pandu ikut peraturan. Biar lambat asalkan selamat.

- Kejayaan bergantung kepada kemahuan dan kemahiran. Jika ada sesuatu yang dimahukan hingga x boleh hidup tanpanya kita akan cari jln untuk mendapatkannya.


Sampai sini jerlah. Aku nak chau duluh ^^ tata...tunggu post yg seterusnya tau.


Salam ^^

0 comments. on "Nie aku mls nih..."

Post a Comment