22.1.09

posted by Elena ♥ at 22.1.09
Hai sume, pandai pandai jerlah fikir nama aku nyek, mula ngan e habis ngan a... Kalau nk ingatkan balik, aku dh pernah buat blog dah - elena-aka-banana.blogspot.com tapi xdek isi, dhlah panjang pulak tuh link dia -.-" Jadi, skarang ni buat baru, pendek dan...dan...lu pikir lah sendri...

Pada rabu yang lepas, 21 Januari, ada pilihan raya kan kan kan? SK Seafield punya rr... Cuba teka sapa aku pilih? Ada ah, mana leh bitau...undian tu kan rahsia...=S sorang kawan aku yg suka nk ckp ayat tuh ("undian itu rahsia"), aku pun dh terikut (bengap kan aku?)Jadi, yang sedang bertanding di pilihan raya yang lepas adalah :-


Calon Ketua Murid :

1) Imran Haziq
2) Luqman Haziq
3) Jeremy Tan
4) Shakir
5) Kelvin


Calon Penolong Murid :

1) Vanessa Wong
2) Nursyafiqah Sahira
3) Nur Aisya
4) Dinah
5) Farisyah


Kata En.Zaidi, pertarungan antara calon penolong ketua murid amat sengit...aku rasa mesti sengit di antara Syafiqah, Aisya dan Vanessa Wong. Walau bagaimanapun, gerak hati aku (cheh! ckp pasal hati lak nih) kata yang Syafiqah berhak dan mungkin akan memenangi pertarungan ini. Ini adalah kerana, guru - guru, kawan-kawan dan murid murid darjah lima kebanyakannya mengundi Syafiqah. Tapi kalau hendak diikutkan, Aisyah dan Vanessa pun apa kurangnya sahabat handai dan guru guru yang akan mengundi mereka. Ini hanya pendapat saya =P


Calon Penolong Ketua Murid dah pun aku ckp, (psl skjp aku skjp saya?) sekarang, Calon Ketua Murid Pula. Pada pendapat saya (nanti mesti balik kat 'aku') Imran Haziq dan Luqman Haziq mungkin akan memenangi tempat bergelar 'ketua murid' tersebut (antara satu...*plays drum*). Namun, pada pendapat saya, mungkin Imran akan menang kerana, dia pernah menjawat jawatan tersebut di darjah 4 dan telah menunjukkan kebolehannya selama beberapa tahun. Bantuannya juga sentiasa diharap oleh guru. Tetapi, Luqman pula juga apa kurangnya kan? Shakir,Kelvin and Jeremy pon sama gak! Mana tahu, masa sampai hari pengumuman, namanya ialah "SITI FARISYAH AND KELVIN"...Who knows...lol... Entahlah, semuanya terserah kepada undian...Saya mana tahu apa apa...takkan lah aku (KAN DAH CKP! MESTI BALIK KAT AKU)nak gi satu kls pastu, tanya sorang-sorang "Adik/Woi/Cikgu , awk/cikgu/kamu undi siapa?"


Okey! Skarang pengumuman untuk siapa yang aku telah undi!!! BAGI CALON PENOLONG KETUA MURID, saya telah mengundi Nursyafiqah Sahira (semestinya...) dan bagi KETUA MURID saya telah mengundi...mana leh bitau, kadang2 ada calon yg lain, terbaca blog ni, diorang kecik hati lak...sedih sedih...kalau nak tanya, saya cume akan bitau org yg saya telah undi dan juga kawan kawan yang boleh dipercayai...hahahahaha...sori, jgn kecik hati yerrr...



nk ke gmbr diorang? boleh...tunggu lah esok hari sbb gambar diorang ada dlm pc bukan laptop (skarang ngah guna laptop)...ok ah, bye bye...dh penat...


(stupid israel)

0 comments. on " "

Post a Comment