27.1.09

BOSAN MCM ORG GILERRRRRRRR

posted by Elena ♥ at 27.1.09
No seriously, aku bosan nk mampus. Mula mula dashboard button aku hilang tau tak! Naseb baik aku ni suka kacau ni kacau tu sampai komputer rosak, dptlah aku 'appear'kan button tu.Skarang barulah aku boleh 'atas tarikh' blog aku. Hah!!!??? Ko x tau apa maksud atas tarikh??? La! Atas tarikh tu ialah update! Ye ah!!!

Atas - Up
Tarikh - Date


Up + Date - Update rr.

Akhirny leh gak update blog. Klo x, aku lagi bosan! Tadi aku terlalu bosan sehingga jadi hyper. Aku rasa klo ko ada kt umah aku, mesi ko kata "Eh Elena ni dh gila agknya" Sbr, sbr aku blom gila lagi ^^ waras waras


~miao; purrrrrr~


ok rr, lain sikit dari korang sume, korang masih ada adik beradik nk main...aku? Aku nyerrr kakak dh kahwin...MESTILAH BOSAN! BONGOK!


bahasa kasar ke aku guna tadi? lantak rr, w.a.r x kata pon aku x leh guna bhs kasar, dia cuma pesan tulis apa yg ptut...topik ni pasal aku bosan...PATUTLAH TU!!!


Hehehe...aku nk chau dulu rr...nk perah otak apa untuk ditulis masa aku nak atas tarikh blog aku pada saat atau minit atau jam atau hari atau minggu atau bulan atau tahun seterusnya ^^


TATA!!! >.<

0 comments. on "BOSAN MCM ORG GILERRRRRRRR"

Post a Comment