26.1.09

Ku ingin ucap satu ucapan yang boleh diucap...

posted by Elena ♥ at 26.1.09
Ucapan aku pada hari ini yang ingin saya ucapkan dan saya boleh ucapkan ialah saya boleh ucapkan apa yang saya mahu ucapkan pada ucapan yang diucapkan pada petang ini. Ucapan ini adalah untuk memberitahu semua orang yang mendengar ucapan ini untuk berucap di hadapan pentas dengan ucapan yang boleh diucapkan. Ucapan tersebut hanya boleh diucapkan pada hari ucapan dan orang yang hendak berucap tersebut hendaklah berucap dan sentiasa mempunyai kertas ucapan yang sesuai untuk diucap. Ucapan yang diucap tersebut mestilah bagus seperti ucapan saya walaupun ucapan yang diucap oleh saya yang sedang berucap ini ucapannya tidak bagus, tetapi ucapan ini boleh juga dikira sebagai ucapan yang boleh diucapkan pada hari yang boleh diucap dan ucapan itu mestilah bagus dari segi ucapan kepada semua pendengar-pendengar ucapan.

Akhir sekali, undilah saya...

>.<

0 comments. on "Ku ingin ucap satu ucapan yang boleh diucap..."

Post a Comment