26.2.09

About 6 Rajin - TODAY

posted by Elena ♥ at 26.2.09
Hari ni kan ada agama, ustazah zaryati ajar mcm biasa. Cikgu ajar topik As-sabur! then...

masa ckp psl duit blanja

Ustazah - 2 ringgit! Alhamdullilah (tone yg plahan)
- Kalau 5 ringgit, Alhamdullilah (sederhana)
- 10 ringgit, ALHAMDULLILAH (tinggi)

then...

Ustazah - jgnlah bila ayah kamu kasik 2 ringgit kamu kata "2 ringgit jek ayah?"

after a while

Imran - "Seribu ringgit jek ayah?!"

~ bukan ke lebih dari cukup? hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Masa English, Miss Geetha suruh kitorang g dewan...then she ask us to introduce ourselves like we just met for the first time! Bila dia call Syafiqah, Syafiqah told pasal herself lah

Then, she tell that her biggest secret is she likes someone in this school...O_o

--------------------------------------

Aku tahu rrr sape =P
But anyway, masa tu aku fikir nk introduce aku sendri macam ni :-

"Hi, my name is Elena! I'm 11 and a half years old since my birthday is a long way to go. I'm born on .... a bed! I live in No.11 USJ 6/2R, you all can email, add or even chat with me in hotmail or yahoo...its elenausj@yahoo.com and elenausj@hotmail.com! I have a blog its, www.sk-seafield.blogspot.com...My hobby is surfing the net, blogging, reading and watching Ryan Higa's show in youtube. He's great and famous. Now, he's acting in a movie called Ryan and Sean's not so excellent adventure or also known as Ryan and Sean's NSEA =D He's very very funny. I've watched his videos for a million times and I'm still not bored of his videos. I have a list of ambition, but I really want to be a scientist! My secret is the same like Syafiqah - except, its a different person =D"

Ttp, aku rasa macam nak tolak jekkk ayat yg terakhir tuuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`


Ttp, akhirnya, cikgu x panggil aku untuk introduce myself, tapi kena dengar apa yg orang 'think of me' and they must guess my ambition

Ada yg kata

-skinny
-skinny
-skinny
-neat
-friendly

pastu bila teka ambition aku, ada yg kata

-blogger
-teacher
-stewardess
-scientist (SYAFIQAH JAWAB JAWAPAN BOCOR! DIA DAH MMG TAHU)
-politicion

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pastu masa Zetie...aku tergelak bila Imran kata

-skinnier than Elena O_O

XD XD XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pastu entah ntah bila lah, Imran jwb 'Mc Donald Owner', 'KFC Owner' lah...

ish ish ish XD XD XD

Then, ntah ditujukan kepada siapa lah tapi, Farid kata 'Roti Canai Seller'

=P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dlm klas, Shaqeel kan kump. sama ngan aku and syafiqah and bla bla bla masa nk buat karangan bhg. C, so lepas kitorang habis tulis nilai murni, si Shaqeel g start the conversation among me, him and Syafiqah

Shaqeel : Weyh, Syafiqah orang yang ko suka ko cakap tadi tu siapa?
Syafiqah and me : Mana leh bitau!
Shaqeel : Oh!!! Aku tahu aku tahu! Imran!
Syafiqah : *O_O* TAK!!!
Shaqeel : Jeremy, Shakir
Syafiqah : TAK!!!
Shaqeel : Imran
Elena : Bukan ke tadi dia cakap tak >_>
Syafiqah : Dia bukan kelas ni lahhhh, dia kelas _________
Shaqeel : Dia mula ngan huruf apa?
Elena : 'M'
Shaqeel : M...Muhammad ke mula dia?
Syafiqah : Mula dia mmg lah Muhammad!!!
Shaqeel : Akhir dia dgn?
Syafiqah : Ummm, dia akhir ngan 'I'
Elena : Hah! Imran yg ko asyik sebut tu abis ngan I ke?
Shaqeel : Tak...Umm...Wan? Fahim? Faris???
Syafiqah : Habis dgn 'I' lah!!!
Shaqeel : siapa ah? jap aku nk gi tandas...
Syafiqah : Pergilah kau
Elena : Weyh, dia bleyh dipercayai ke...
Shaqeel : Bleyh bleh, aku nk g tandas...pastu lalu dpn kelas _____ and check siapa
Elena : Ah

*Lepas beberapa minit...lps cikgu dh bincang nilai, Shaqeel balik*

Shaqeel : Oh aku dh tahu dah
Elena : Siapa?
Shaqeel : ________
Syafiqah : *muka merah*
Elena : macam mana ko tahu?
Shaqeel : Tak de, tadi aku lalu dpn kelas _____ pastu aku nmpk _____ kat dpn klas, then aku tanya dia "Weyh _______ ko punya nama ada Muhammad tak?" pastu dia pown jwb lah "ada"
Syafiqah : *tergelak*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku tak percaya yang Syafiqah percaya Shaqeel yg tak leh dipercayai...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Buat pengetahuan kelas 6R, masa Puan Azlina kata " Eh, ni dah sampai topik lain. Kerja dah siap ke?!"

Ayat tu ditujukan kepada kumpulan kitorang...sebab kitorang ngah ckp pasal siapa Fiqah suke >_>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Post ini ditulis oleh aku sendiri, Elena. Dan, aku tidak bersalah sebab aku tidak menulis siapa Fiqah suka >_>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fiqah kata yang _______ tu rupa macam kucing dia >_>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Shaqeel tak habis habis ckp "Imran" "Wan" "Imran" "Wan" "Faris" "Fahim" "Raimi" "Roshand"

mulut fiqah dh terlopong dah masa tu XD XD XD

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Itu jer lah hiburan buat sekarang, tata ^^

0 comments. on "About 6 Rajin - TODAY"

Post a Comment