2.2.09

AKU! AKU MNG! SKRG PERLAWAN KEDUA PULA!!!

posted by Elena ♥ at 2.2.09
...ni aku punyerr reply untuk editor www.seafailed.blogspot.com yerrr...

hrp hrp dpt jwb lerrrr o_o"


KALAH MENANG ADAT PERLAWANAN!!! =P


1. Kalau kat tangan jam tangan, kalau kat dinding, jam dinding, kalau kat dahi, jam apa?


2. Menyepit bukan ketam, mencangkung bukan monyet?


3. Ada satu jln, bila warna hijau tak jalan, tapi bila warna merah, jalan tak berhenti sampai habis?


4. Banyak² kereta, kerata apa yang pemandunyer memandu dari belakang?


5. Ada 2 ekor anjing wat lumba renang, yang sekor menang tapi yang sekor lagi mati lemas kenapa?


6. Bersih dia hitam, kotor dia putih?



Ada yg aku dpt dari kwn, ada yg aku fikir sendri...



so, kpd editor seberang sana, jgn nk ngada ngada call kawan atau check internet tau!


GUNA AKAL LOGIK =D tata ^^ >.< ^^

0 comments. on "AKU! AKU MNG! SKRG PERLAWAN KEDUA PULA!!!"

Post a Comment