2.2.09

...соияαтυтіои !

posted by Elena ♥ at 2.2.09
=) Kedua dua calon yg telahku undi mendapat glaran tersebut! Gelaran apa awk tanya? Gelaran ketua and penolong ketua murid rr..


Syafiqah and Imran lah org yg aku undi. Aku rasa diorang dua layak...=D ...


Hari ni, En Zaidi masuk kelas. Dia kasi kitorang h/w. Pastu dia berdiri kat meja Luqman. Pastu cikgu g tau Imran

Cikgu: Imran, Luqman kata kamu sombong
Luqman: -Muka mcm 'huh?'-
Imran: Hah? Pahal pulak???
Luqman: Bila masa saya ckp???
Imran: Saya x ckp apa apa pon...
Hadi: CIKGU TIPU TUUUU!!!
Cikgu: -Tersenyum-

Tapi tengok wajah Luqman and Imran bila cikgu ckp mcm tu, wjh yg gelabah...rasanya diorang dua mmg kwn baik kot...Hehe =)


TAPI KELAKAR TENGOK DIORANG GELABAH...


Pastu bila cikgu kuar, Hadi and Luqman masih takut yg Imran dengar apa cikgu ckp so...


Luqman & Hadi: Imran, tadi cikgu gurau jerr tau tadi!!!
Imran: Ok! Tahu ^^



XD XD XD


Tp sebelum cikgu kuar, Imran kata


Imran: Banyak org kata sbnrnya Luqman mng, saya cuma bernasib baik jerrr...



>.<


Pastu, masa Maths kot...a' ah, masa En. Zaidi gak...


Elena: Weyh, aku benci ah guna pensil tradisional nih...
Syafiqah: Aku lagi suka
Syafiqah: Zureen, awk masih pakai pensil lead lagi? Nnt cikgu mrh kang...
Zureen: Lantak ah
Elena: Fiqah, kau jgn nk tegur Zureen, ketua murid pon pakai pencil lead. 2 kali 5 jek...
Syafiqah: Ya Allah!



Ok rrr, itu jerr utk skarang...


CONGRATS AGAIN TO THE KETUA AND PENOLONG KETUA MURID!!! Yg x dpt tu, jgnlah kecewa...

Klh mng adat pertandingan...Kalau klh, x semestinya dipecat terus! Hehe. Walaupun terasa kalah, tapi ada banyak lagi benda atau subjek korang mng! =)


KORANG (dan aku) MASIH BOLEH BERUSAHA UNTUK MENJADI TOKOH MURID!!!!!!!!!!!


CHAYOK CHAYOK!!!

0 comments. on "...соияαтυтіои !"

Post a Comment