28.2.09

Kantoi...

posted by Elena ♥ at 28.2.09
~ Tadi balek skolah, masa aku blom bukak stoking agi...aku masuk lah dlm rumah...Then, aku kan nk cepat masa tu, aku lari lari lari dgn beg aku yg warna merah tu and....BANG!!! yeap...I fell down...nseb baek x kena kpl >_> kantoi...

~ Aku gi ah kat dpur, ambek ribena (yang baru,belum dibuka) dlm fridge (yummy) pastu aku cuba lah bukak ngan pisau...but aku kan careless...

and...jariku berdarah..>_> terkena pisau...*yikes* x jadik minum air hahaha

~ Aku nk ambek baju kat luar. Pastu aku dh ambek baju yg diampai sume masuk bilek, aku letak lah ats katil. Tapi, disebabkan pada masa yg sama aku nk guna komputer...

Kaki aku terkena penjuru katil...SAKIT SEYHHH!!! DH LAH KAYU JATI D:<

terlompat lompat...>.<

0 comments. on "Kantoi..."

Post a Comment