10.2.09

Bangang seyh hari ni...-.-"

posted by Elena ♥ at 10.2.09
Ujian mengejut keeee...


gua ingat seblum rehat x dek exam, lepas rehat pon x dek rrrr....


tengok tengok, haih! ada rupanya..


Susah seyh bhg A...


gmbr pasal apa pon x tau! Aku main buat - kawasan perumahan...


pastu bhg B... bleyh lah


tapi aku kelakar gilerrr masa dia ada tiga soalan.

1. Faedah guna pc...

2. Dialog

3. Aku seorang jutawan <<< Biografi


Yg aku glakkk nyerrr ialah kat soalan nombor satu.


You know why? Coz, aku masa minggu lepas, nk masuk pidato but x jadi rrr coz x leh hafal...hahaha

tp at last aku buat dialog larrr sbb, sng sikit. Fakta aku x brape reti nk mulakan n habiskan perenggan...


siot dorrhhhhhhhh...kalau soalan dia pasal pidato, confirm aku buat tuuu


Bhg C


SUSAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


GILERRRRR



itu jerr rrrr


PEACE WITH 5A'S

0 comments. on "Bangang seyh hari ni...-.-""

Post a Comment