12.2.09

Ya ya, aku faham...

posted by Elena ♥ at 12.2.09
Aku tahu mcm mana korang rasa walaupun korang rasa yg aku tak rasa...


Kalau aku di tmpt korang pon, mmg lah x boleh dielakkan yg aku sendiri akan terasa mcm nk turun bwh. Itu satu fakta yg tak boleh dielakkan di dlm hati seseorang kecuali org tu...sewel...


Tp, nk buat mcm mana? Kau(Wan) gdh ngan aku ke. Tulis banyak banyak yg ko benci school attack ke, mcm mana nk buat? Boleh ubah keadaan ke walaupun kau balik ke zaman semalam? Melainkan...ko ugut cikgu ah *winks*


Yes! Its unfair its unfair its unfair, spttnya drjh 5 sahaja pastu ditambah drjh enam rajin.


~ Umm...utk pengetahuan kau, 6 Rajin BUKAN SAHAJA KELAS YG DIPANDANG TINGGI OLEH CIKGU UNTUK MENDAPAT 5A!

~ Usaha pon sama. >_> Semua klas sama jek. Kuantiti sama of garam kuantiti sama of gula. tp yg cikgu paling menaruh hrpn ialah rajin n usaha n gigih lah. kalau ada keajaiban yg 6 T bleyh dpt 5A satu kelas, cikgu mesti buat bdh ngan kitorang nyerk >_>



Yeah, mmg kalau dikira, anggarkan, mmg lebih sikit dari 200 kerana, untuk pengetahuan wan, ummm, bukan sume klas ada 30 murid. And, kalau belum dicampur dengan drjh enam, dia cuma ada 100 lebih. Dia nk 200 atau lebih sikit. And, kalau satu kelas ada 30 murid pon.


30 x 6 = 180 murid drjh 5 (x cukup 200 atau lebih sikit)

180 + 35 murid 6Rajin = baru 215 murid... smlm, tolak 3 org x dtg, baru 212 murid..(cukup la. tambah 12)



~ Dpt h/w tu ilmu ah jugak. Kitorang x naik sbb diorang nk tgkp gmbr. Masa tu tangan aku nk putus, telinga aku dh nk pekak ...


sbb sbb telinga boleh jadi pekak

~ diorang menjerit 'School Attack the best' kuat gilerrrr
~ Syafiqah meraung kepanasan...tepi telinga aku lak dia jerit


sbb sbb tangan leh patah

~ tv3 suruh kitorang angkat tangan lambaikan file kitorang dpt tinggi tinggi
~ syafiqah tarik aku, nk balik kelas 45 minit sebelum habis tv3 sbb dh terlampau panas, aku tarik dia balik sbb mana leh balik kelas tanpa arahan...
~ syafiqah tarik aku, nk g tempat yg redup...
~ SYAFIQAH TARIK AKU KE MANA MANA YG BOLEH ELAKKAN MEMANDANG MATAHARI YG X BOLEH DIELAKKAN~~~~~~~~~~~~~~~~~



LASTLY, AKU TAHU KO MESTEYYYY MRH AND 'TAK ACHIK AH!!!' LPS BACA NI, BUT .... NK BUAT CAM NEK? GUA TAHU MCM MANA SITUASI LU! SUMA TU GUA PERNAH ALAMI, LIHAT AND BUAT


Tata...

*Teacher's open the door,
But you must enter it yourself*

0 comments. on "Ya ya, aku faham..."

Post a Comment