6.2.09

...Pengarah bijak...

posted by Elena ♥ at 6.2.09
ek eh, pandainyerr wan...

dia tulis ni...


1.Dia belum tahu siapa orang pertama membuat blog di sekolah Kebangsaan Seafield pada drjah 5 dahulu.Dia mengikuti trend aku sebagai orang pertama yang membuat blog.Tetapi malas nak tulis blog.
- AKU BUAT BLOG DARI DRJAH DUA! MULA TULIS SENDIRI MASA DRJH 3!


2. Dia membuat artikel "Bagaimana ingin mengelakkan diri daripada aku (Wan)".Aku pulak akan menjawab

Kuis dia drpd belakang dan buat-buat tidak tahu yang anda kuis nya...Bab kata pepatah "Baling Kasut sembunyi kaki"

Pergi dkat-dekat dngn dia selepas itu trik rmbut dia gerenti dia lari lintang pukang.

- aku rasa bukan aku yg lari lintang pukang, sbb kalo diaorang tarik, aku tampar o_o" aku pernah buat masa tahun 4...and 5...

Cari beg dia dan buang kedalam tong sampah.Gerenti dia lari pergi report cikgu.

- aku repot, cikgu siasat, budak tu kena denda...

Curi dompet dia lepas itu bawa lari kasi dekat orang-orang tak dikenali.Pasti dia akan lari jumpa polis.....

- aku repot, polis siasat, budak tu kena penjara

dia ckap aku niee boss dia....

Sebelum jadi pekerja aku akan tnya soalan "KAu niee Masih waras ker"

- jwpn aku, waras lagi...kalo x, x dpt belajar...

Klau aku jadi boss dia...Aku xkkan kasi dia duit dan kasi dia cuti tanpa gaji.

- ko ingat aku betul betul ke? x dek kuase aku nk kutip duit dari ko...

Dan akhir sekali, Pekerjaannya memang x ada kelas langsung...Gaji 50 sen sehari...50 sen x 30 = RM15....X ada kelas langsong dan aku xkkan kasi duit sebanyak 50 sen sehari...Mencemarkan imej aku....


- sbnrnya, ko brt hati nk kasi 50 sen and aku mintak duit cipot tu ialah sbb x nk ko mengadu. kang aku mintak 10 ringgit terus sehari o_o


to wan : ...ko yg suruh gaduh...pahal ko lak laen mcm???

0 comments. on "...Pengarah bijak..."

Post a Comment