19.8.09

Bengap je =.="

posted by Elena ♥ at 19.8.09
Ponteng? Oh tidak...

aku tak pergi sekolah hari ni :)
cuti satu hari. demam.

malam semalam,
aku tidur pukul 9 pm.
selimut, aku lipat 3 kali, pastu cover satu badan.
sejuk oh...walaupun kipas baru nombor 3 =.='

i was having my beauty sleep from 9 to 11 :D
best giler...
tapi, dah tak beauty dah bila mak ayah aku kejutkan aku,
paksa aku pergi klinik.

diorang ingat aku kene H1N1 sebab temperature panas gile.

ARGHHH!!!

nak buat camne? bangun je larh.
hampehhh, baru nak mimpi bes bes.
grr...

for the first time in 2009,
i went to the clinic!!
bengong punya H1N1.

masuk bilik doktor,
mulalah ditanya banyak banyak soalan.
aku paling benci bila dia tanya..

"sakit apa? demam ke...batuk ke..?"

arhh!! aku pergi klinik sebab nak tahu aku demam ke tak!
dia gi tanya aku pulak! mana aku tahu!
aku bukannya doktor! tak logik lah =.="

temperature aku,
38.4 C which is equvalent to 101 FH.

slighly higher than temperature yang en. faisol cek aku kat skolah.
zzz, panas ke? ok je :D

balik rumah pukul 11:30,
sms ngan si Arifah sampai pukul 12 lebeyh.
tak dapat tido. zzzz.
yeah, aku terlupa nak makan ubat :D:D

doktor tu tak kasik ak cecair anyways,
yay! tapi ada tablet and capsule :(
aku x suka menelan! aku tak suka ubat! T_T

pagi ni, pukul 6,
aku terbangun, tengok jam...
plenty of time to get ready for school, but i'm still not going =.='
homework pown tak buat :P
aku bangun, solat, pastu mak ak kasik ak ubat.

pastu tidur balik =.=
kol 9 camtu, continue message ngan Arifah.
tak habis-habis Arifah.

yang aku bengang, bila aku tak gi sekolah, dia pown tak gi!
sehati sejiwa xD

dia tak g skolah hari ni sbb dia malas =.="
mak dia pown kasik ponteng. lmao.

okey dokey, buh byee...
nak layan lagu + main game :D:D
hehehe, tata.

(aku rindu kawan aku...did i miss anything? sobs.)

0 comments. on "Bengap je =.=""

Post a Comment