1.8.09

Berapa post ku sudah ada?

posted by Elena ♥ at 1.8.09
Dashboard aku kata yang entry post aku dah ada 444 termasuk yang ni.
Betul ke ni? Sekarang guna template, dah susah laa nak tahu berapa banyak post kita ada.

Boleh caye ke Dashboard kali ni?
hmm...tak pasti lah :)

Skjp jek dah bulan Ogos kan?
Haih...

Semalam, aku online (biasa lah tu...)
Pukul 9 malam camtu, aku webcam ahh ngan Arifah.
masa tuh guna laptop kat ruang tamu (air-cond switched on!! :D)

nak tengok Anak Wayang.
tapi...pukul 9:15, tah pahal Anak Wayang tetibe hilang.
grrrr!!! gile punya TV.

aku pun masuklah bilik kakak aku,
bukak air-cond (macam jakon lah aku ni =.=)

AKU TAK ADA AIRCOND DALAM BILIK!!!
MEMANG LAH JAKON SEMACAM T___T

nasib baik aa gak ada aircond kat tempat lain,
kalau tak... zzzz... lu pikir lah sendiri!

sedang aku chatting ngan si Arifah,
aku baring ahh kat atas katil.
pukul 10:45, aku tertidur...

Berita Terkini:
Elena telah mencipta rekod kali kedua - tidur di hadapan komputer apabila sedang berwebcam

Bangga gila aku masuk berita.
Not!!! Pukul 10:55, mak aku kejutkan..suro aku tido dalam bilik sendiri.
huahh~~~ no more air-cond!!

blah aa, aku masuk je lah bilik..
mesej ngan Rifah, smbil mata nak terlelap.

pagi ni, pukul 8:00 aku bangun..
urgh...aku mimpi dua kali malam semalam.

satu mimpi, mimpi bengong siket...
satu lagi, mimpi buat aku marah ada rr!

8:05 aku tido balik,
9 pagi bangun balik..
terus mandi =.="

bayangkan dalam tandas pun ada aircond.
hoho, tambah ngan shower yang sejuk.
demam terus :D

tapi sebelum demam tu...
rasanya dah kene electric shock.
ngahahahaha (mojo jojo?)

pastu main game dalam internet.
bodo tak? trial hari Isnin, UPSR dalam masa 4-6 minggu.
boleh lagi orang main ye?? bagus...bagus...

cari earplug handphone bukan main susah.
rupanya dalam sling bag lulu belle..
baru aku sedar, yang selama ni aku gi sekolah bawak beg tu,
ada earplug handphone samsung.

nasib tak ada spotcheck!
macam mana aku tak sedar ada bende tu dalam beg?
kenapalah aku bodo sangat tak kuarkan lepas balik dr sleepover kat rumah kakak aku.

(kalau dah bawak earphone g sklh, pahal x bawak henfon skalie?)

hoho...tak boleh!
bahaya ooo bawak handphone.
kene saman kang, beribu ribu ringgit kene bayar.

maksud aku,
kene tangkap kang...dipecat kang baru tahu.

PENGAWAS APA LAH YANG BERI CONTOH YANG BURUK???
TEROK BETOLL..... TAK BOLEH MENDISIPLINKAN MURID MURID!

Elena laa tuh... zzzz =.="""

k arh, buh bye!
dont miss me!
(pahal nak rindu? sedangkan aku online lagi -.-)

0 comments. on "Berapa post ku sudah ada?"

Post a Comment