2.8.09

Can I get to sleep again?

posted by Elena ♥ at 2.8.09
Hello dear bloggers and readers.
Its 8:54 am right now! Yeah, I am a blog addict!

malam semalam,
(apa kejadah aku tuka language english ke bm nih?)
lebih kurang pada pukul 8:30 pm,
aku offline dan sedang menonton televisyen selepas belajar subjek BM.
tetibe, pintu rumah berbunyi..
seram ah jugak~~

bukak bukak, tengok2 kakak ngan abg ipar aku kt dpn pintu.
la' alah...buat syok orang je dowh.
aku dapat baju freeee :) baju dibeli dr london.

pukul 8:35 cmtu,

Elly: Eh, nak tengok ke tak ni?
Elena: Hah? Tengok pe??
Elly: Harry Potter larh!
Elena: o_______o

was jumping with joy joy joy!
terus aku masuk bilik, tuka baju ngan sluar.
kuar bilik bawak sweater skalie.
aku pertama untuk siap gi panggung wayang,
yang lain....haihh!

pukul 8:50 tiba kat Summit.
tak sabar! tak sabar! tak sabar!
berapa lama dah aku tak g cinema -.-
entah lah, terlalu lama sampai aku tak ingat.

bayar kat kaunter tiket,
stu beli makanan. and a box of popcorn for ME!
and I mean...it's MINE!!
ngahahahaa =.=

9:15, the movie started.
and five of us were seating at the front row.
aku caye, mata aku dah tmbh rabun & tengkuk aku hampir patah.

permulaan citerh tu, agak berpusing pusing sbb Dumbledore bawak Harry menjelajah sini sana.
berpusing pusing kepala aku.
aku kunyah popcorn pown lembab,
asyik ngan Harry Potter :P

aku suka part part diorang main Quidditch.
pantas ngan lincah dowhh.
just if I have a flying broomstick..

Elena dah mula berangan-angan xD

part last, aku sedeyh tengok Dumbledore cuba selamatkan Harry.
dan geram kat Severus yang bodoh!
Dumbledore caye kat dia, tapi dia bunuh dia.
banyak sangat 'dia', jadi sape bunuh sape? :D:D

dah aa tuh, aku dah x nk ckp banyak pasal Harry Potter,
sebab ada yang belum tengok.
satu pesanan...SESIAPA YANG BELUM TENGOK SILALAH TENGOK!!!
aku rasa citerh tu best gile :)
tak sabar nak tengok Harry Potter yang seterusnya.

nak kuar cinema...

Elly: Best?
Elena: Best! Best! Best!
Mom,Dad,Bro,Sis: O______________O""
Elena: Apa??...
Elly: Bosan gile!
Mom: Dia, kasik tengok pape cite pown best.

bosan ke?
aku rasa citerh tu interesting, mysterious, exciting.
banyak lah!

Elena: Minggu depan citerh apa pulak, che?
Elly: Hotakkkk kau! Ko nak, ko pergi sendiri!
Elena: ;P

kol 12:10, singgah kat McD, Taipan.
beli makanan, touch n go je lah :)
balik, makan french fries siket, stu tido tros.
ngan baju ngan jeans ngan sweater tak lucut.
ek...sweater lucut laa ;)

okay! buh bye,
study group time!

0 comments. on "Can I get to sleep again?"

Post a Comment