10.8.09

H1N1 - I Hate You, I Hate You, I Hate You!

posted by Elena ♥ at 10.8.09
arrived school like about uhhh...
i don't know, but i'm late for segar minda.

did i missed any cool parts?

perhimpunan was totally b.o.r.i.n.g
a standard one girl was story telling.
she was reading a story about a bird, i think!

thought she was reading a goodnight story

betol lah,
aku hampir2 nak tertidur.
syahira ngan syafiqah ngah sibuk pasal Lee Teuk,
zureen ngan daydreaming.

.aku sorang je tak tahu apa nak buat selain dari mengutip batu.

masa BM,
graduated - Pemahaman Didik book I mean...
hip hip hooray...zzz (in a boring way)

got my Pemahaman and Penulisan marks.
Penulisan remains the same, Pemahaman meningkat.
thought I was gonna get B for both of them!

Pn. Azlinah ingat aku ngan Syafiqah tiru Bahagian B

i don't know why,
tapi, otak aku ngan Syafiqah dalam part part nak buat cerita ni, sama idea.. =.=

Sivik?
was ok ok, but not so ok..
10 minutes before recess,
ada lah perkara yang agak bengang terjadi.

forget it. private and confidential T_T

Maths, Pn. Azlinah ganti En. Zaidi.
good. i don't want to get my Mathematic marks today.
aku dah ada 2 salah untuk Paper 1, confirm.
both of them careless mistakes!

Kajian Tempatan:
went to ICT, like usual. doing the same old boring thing.

Science:
got science marks.
markah yg aku dapat memuaskan.
honestly, i really really thought i'll get B or C...

Pemahaman: 88% (meningkat 5 markah)
Penulisan: 90% (maintain)
Science: 92% (finally I got 90+ for Science T__T)

just hope that's the marks I'll get for UPSR.
sobs...kalau lah UPSR leh pileh markah dari ujian ujian yg sebelum..

Maths aku nak ambik markah Ujian Bulanan Pertama (99%)
Science aku nak ambik markah Trial Exam kedua (92%)
Pemahaman aku nak ambik markah Trial Exam kedua (88%)
English aku nak ambik markah Trial Exam pertama (95%)
Penulisan nak ambik markah Trial Exam kedua (90%)

.then balik.
terus mandi. nak elakkan diri dari H1N1.

gtg readers!
toodles!

0 comments. on "H1N1 - I Hate You, I Hate You, I Hate You!"

Post a Comment