17.8.09

.just let go.

posted by Elena ♥ at 17.8.09
.i keep my eyes on you.

to study group members:

ingat lagi tak yang aku cakap
"Aku rasa esok mesti aku demam!"
selepas tengok killerjo.net?

terbuktilah kata-kata itu doa,
hari ni aku demam =.=

FOR THE SECOND TIME OF THE YEAR! I'M SICK!

bangga gile aku demam. urgh..
mum doesn't know i'm sick, yet :)
aku batuk pown batuk soft soft. hehe.

later, i'm gonna steal some medicines from the kitchen,
dan makan ubat sorok-sorok :D

i'll do anything, as long i don't have to see the DOCTOR.
i hate getting medicines. bluekk, clinic medicines sucks.

last night, i can hardly sleep.
aku mimpi tiga kali o.o
two was sweet + crazy, one more was like...a nightmare?

this morning, my body temperature was SO hot.
went to the toilet, took my bath.
while i was brushing my teeth, saw a cockroach at the corner of the toilet.
i was so panic! grab the towel and rushed out of the toilet quickly!

yes, i'm afraid of cockroaches

once, there's a cockroach under my sister's bed,
me and my sister ran out of the room, screaming like small kids,
went to the living room....and stand on sofas.

o.o i think my parents will most probably think we're crazy...

balik kepada cerita pagi ni!
pakai baju, siap-siap pergi sekolah, minum air.
sampai kat luar rumah, nak masuk kereta baru aku beritahu mak aku.

"Ma, ada lipas dalam tandas tadi tau..."

lmao, macam tu je aku cakap!
selamba :P bukannya nak beritahu awal-awal!
sampai sekolah, tak ada guru lagi.

Imran: Killer Jo~!!

oh great, that website is so, and i mean SO funny.
=.=" funny 'sangat'
lepas Shakir datang, dia pulak 'Killer Jo'

LEAVE KILLER JO ALONE LAHH!!

perhimpunan,
syafiqah & aku tak tumpukan perhatian sangat,
masa kuiz je tumpukan perhatian :D

masa cikgu nak jwpn dari drjh 5,
tak dapat jawab, jadi soalan dibuka kepada drjh 6.
shakir jawab jawapan yang salah =.="
jawapan yang dah diberi oleh drjh 5 dan telah disahkan salah!
apa lah shakir ni! :P

masa BM, pn. azlinah masuk.
habis tu kenapa cikgu x masuk kelas masa segar minda tadi? D:<
i miss you, teacher :(

ngahahahaha! :O
buat ujian, again, again and again.
sivik, pn. nik sabariah kasik kitorang buat apa apa kecuali buat bising.
some of us were doing BM, Didik.

i can't understand almost everything -.-
pening kepala T_T
i hate being sick! so tired, sleepy, bored!

lepas buat BM,
time for Super Junior, Senior, Professor ;D

Arifah suka Shi Won
Zureen suka Ern Hyuk
psst...Zureen suka Shin Dong larh xD
Maza suka Hee Chul & Ryeo Wook
Syafiqah suka Lee Teuk

Elena suka semua ahli Super Junior :D
tapi...Top 3...

~Kim Kibum
~Lee Teuk
~Ryeo Wook

woot woot :)
stu, Arifah tulis kat tape, 'Shin Dong'
dan lekatkan kat belakang Syafiqah, ditolong oleh Zureen.
pastu, aku cuba nak make sure yang tape tu betol2 lekat,
sekali, syafiqah pandang belakang ngan muka singa lapar dia...
aku jerit terus xD xD xD roflmao!!!

TAK BLEYH BELAH!!!

bengong! Syafiqah macam Killer Jo :))
stu dia tanya, sape yang buat?

Arifah cakap, pen dia, tulisan dia, tape dia
Zureen cakap, tu idea arifah, aku tolong je.
masa tu, muka syafiqah cam bengang ngan zc + arifah

aku dengan BANGGANYA cakap ngan syafiqah...
walaupun dia tengah bengang..

elena: weyh! weyh! aku yang lekat tau :D

LOL! maza, zc, arifah, syafiqah...AND ME laughed :D
well, at least aku buat muka singa syafiqah hilang...
hehehe!

rehat, makan nasi goreng.
aku makan cepat hari ni =.=
lapar ;) mana taknya...demam ;D

habis air mineral aku.
i hate drinking water actually...
bila aku sakit tekak =.="
rasa air tu lain, tak sedap, tak sedap :(

selama ni, bila aku tak sakit tekak, air mineral aku rasa macam cincau.

hohoho! manis je :P
ertinya tu bukan air mineral, tu cincau namanya =.="
pergi blok C, jaga.
terjumpa Umi, adik Aqasyah.

Syafiqah & Aku tanya kenapa Aqasyah tak datang,
Umi kata dia ada appointment ngan doktor, because of sumtin.

Elena: Oh ye ke :( Ingatkan appoinment sebab tulang belakang dah patah ke...

lmao, jahat dowh aku ;P
habis rehat, masuk kelas, aku jadi sotong,
baring atas meja. ahhhh~~
kalau lah ada air-cond dalam kelas T.T
rasanya mesti aku dah menggigil

Maths, habiskan kerja.
aku habis tepat-tepat bila cikgu nak kluar :D
masa KT, Pn. Siti Aida ganti, masuk kelas kitorang, bawak kitorang g Makmal Komputer.

yay~!!
lots and lots of humans were Peter Answer-ing.
I got a chance to ask Peter a question :)
He trusts me, he's my friend now :D:D

ada yang bukak killerjo.net.
o_o aku tengok mata dah lari dah o_o
don't know who, bukak killerjo, tapi tak mute-kan speaker.
what?!! arhhhhhhhhhhh!! terkezut aku =.='

hantu manalah pulak yang masuk ICT niiii~~

Science, lawak gile masa first-first.
:P:P

cikgu nak gi ambik kertas, she need some help.
aku ngan syafiqah bangun, bukan nak tolong, nak gi tandas.
then, kat pintu kelas..

Hadi: Ko nak tolong jugak ke?
Syafiqah: Mane ada!

pastu syafiqah pusing kat aku, and pusing balik kat luar kelas blek..
tengok tengok Sachdave ada kat situ O_O

Sachdave: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Syafiqah: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Sachdave: AAAAAAAA!!!!
Elena: o_________________O

the class was laughing :P
lawak gile, masa tu, bagi aku, Sachdave hantu kepada Syafiqah,
Syafiqah hantu kepada Sachdave,
haih~!!

bla bla bla!
balik, si Fahim tak habis-habis jentik orang =.="
urghh!

okey dokey, buh bye :D
nak makan :)

0 comments. on ".just let go."

Post a Comment