3.8.09

Photoshoot Model Terkenal xD xD

posted by Elena ♥ at 3.8.09
Phewh~ Hari ni sah sah penat gile nk mampos =.='
boleh mati macam ni tau tak!

datang2 skolah, dah lari dah.
pahal? sbb aku ejek Syahira :D:D:D
(banyaknya mulut aku ada....)

perhimpunan,
ada lah pulak persembahan Kajian Tempatan.
hmm...Parameswara?
aku ingat lagi citerh tu :D:D
darjah 3 dah diajar oleh En. Ahmad!!

memula masa drjh 3, aku igt KT best gile...masa drjh 4,5,6...
baru lah aku tahu yang seksa belajar KT.
tambah2 bila nak hafal fakta dunia. arghh!!!

lepas perhimpunan tros tangkap gambar pengawas sekolah.
zc ngan syafiqah kata nasib hari ni ak tak pakai tudung.
kalau x, sebelum tgkp gmba mesti sebok...

"Weyh! Okay tak tudung aku??? Kedut tak?"

itulah namanya Nur Elena!
aku tak bleh tahan gelak, Robert punya pasal lah!

"Cikguuuu, dah ke belum? Kaki sakit T_T"

lawak dowh!
tmbh lagi ak depan Robert jek xD
si Fahim lak mencangkung kat tengah2 perhimpunan.
lol! En. Iskandar kata Fahim nak melepas XD

naik kelas, Pn. Azlinah masuk kelas jap je,
kasik keje, stu turun balik.

biasa ah kan?
6 R,U,G mmg ah jadik pasar malam.
mungkin lebih dari pasar malam.
pasar tani? pagi? tengah hari? petang?
pape jelah!

masa rehat, ak, syahira, syasya, syafiqah tmn si Zureen masok kelas 6U.
pastu Hanis ngan Sakinah masok.
stu Wan lak masuk.
aduh...mulalah aku cuba pekak telinga.

maths,
cikgu citerh pasal kes curi basikal ngan kes bunuh xD
pape jelah! tp lawak ahh citerh tu :)
masa tu, Syafiqah, Zureen, Arifah ngan Maza x ada.
aku sorang sorang........sobs ;P

stu tangkap gmba permainan badminton.
seksa orang berdiri bawah matahari yang panas terik.
berpeluh peluh? agak aa... :(
Badminton punyalah banyak ahli smpai En. Faisol pown tak tahu nk kitorang pose kat mana.
ada yang terpaksa duduk bawah, ada yang terpaksa diri atas kusi.

balik kelas, tros ambik duit, beli air sejuk!
dan perjalanan dr kantin smpai ke kelas,
air dalam botol tu tinggal lagi suku jek.
haus T_T

ari ni ak lmbt balik 10 minit.
sbb bila Atira nk masok rmh tokleh!
mangga rosak...zzz

so now she's at my house.
but not here, in my living room!
okey dokey!
buh bye :D

kene hafalkan bende2 penting untuk BIOGRAPHY ENGLISH!


and kene fahamkan KONSEP subjek SAINS!


GOOOD LUCK!!!

0 comments. on "Photoshoot Model Terkenal xD xD"

Post a Comment