21.8.09

Chicky Meal :P

posted by Elena ♥ at 21.8.09
banyaknya benda aku kene tulis ari nih -.-

semalam,
pukul 7:50 pm, aku gi birthday party anak kawan mak aku.
of course, mak aku pown gi.
geng mak mak kebanyakannya ada.
aku je yang takde geng! semua budak kecik. tapi comel comel belaka :D

yang darjah enam, Dannil jek =.="
but he looks more like Form 3. tinggi... *sighs*

first, makan-makan sambil dengar banyak lagu-lagu melayu jiwang.
hoho, sedih aku dengar. mengingatkan aku seribu kenangan yang lalu.
makan nasi minyak, ayam, rendang, nugget, tembikai.
sedap :) lepas tu, game time!

mula-mula, main game tiup belon.
aku x join, tengok je :) aku x berani nak tiup belon smpai pecah.
cis. lepas main tu, tengok sape tiup belon terbesar lah pulak.
grrr, malas aku nak join.

next game! treasure hunt!
wow, that was fun! kene kump. ngan mak :DD
kitorang diberi clue, "Lewis Hamilton memandu kereta apa"
kene fikir...sebab jawapan kepada soalan tu akan bawa kita ke clue yang seterusnya!

banyak gile lah soalan.
diserbu lebeyh -.- penatnye.
aku x berjaya, i end up giving my clues to friends and kids.
best dowh tolong :D

final task, orang yang dah dapat 7 clues kene cari


no.4 red spade card
no.5 blue queen card
no.6 blue heart card
no.7 red queen card


aku x de pape nak buat,
kerja aku ialah tolong mencari.
yippie :)

banyak lagilah game!
balik balik...pukul 11:30 o.o
kol 11:15, kitorang beramai ramai..

~geng 'emak emak'
~dannil
~haziq
~kakak dannil
~aku

jalan gi padang as mak mak park kereta kat situ.
macam pergi beraya lah pulak ;D
malam malam...seram :O

smpai rumah..
barulah nak mula Bahagian C =.=
nasib baik tak banyak!

English Didik, tak bersentuh pown :)
tak tahu lah bila nak hantar/buat!
i'm a good good GOOOOD girl!

sepanjang malam semalam,
aku tidur sambil dengar Fly FM.
lupa nak tutup radio! ngahahaha.
(aku guna radio handphone malam semalam.. -.-)

pagi ni,
bangun pukul 6:2o pagi camtu.
bla bla bla, gi sekolah.
lagi skalie, Syafiqah dan Arifah tak datang.

tapi, sekolah tetap best!
tenot tenot....lol!! xD
masa Maths, salin benda, jawab.

KH, pergi Makmal Komputer, tingkat atas.
aircond tak sesejuk tingkat bawah!
who cares...ada headset :D
best dowh, aku bukak lagu sepanjang masa sambil jawab soalan Zoom A.
lagu yang aku pasang tu, semua lagu dari blog aku :D
cikgu mana perasan! aku tak bukak speaker, aku guna headset ;)

English,
dee double dee double da double dee double double double dee double~~

Rehat,
ada ayam! finally!!!
sedapp..rangup.
aku makan dua ;D satu beli, satu diberi oleh Zureen.

stu naik-naik.
Natasha kejar Imran.
si Zureen kata Imran sesuai ngan Natasha :P
habis tu...Akil? xD

gi kelas, sapu smph 0.0
rajin? blah aaa, aku sapu sbb sampah banyak + takut pn. azlinah marah je -.-

masa BM,
makan kek lebeyh ;D

Happy Birthday Farid!!

perisa coklat...LAGI SEKALI!
lol, takpe, sedap :P
maza ngan zureen dah nak muntah makan kek coklat setiap kali -.-
asal birthday jeeee, bawak kek coklat, asal birthday jee, bawk kek coklat.
diorang pesan kat aku, masa 4 November, jangan bawak kek coklat.


diorang suruh aku beli Blueberry + Cheese Cake.

amboi, dah siap order!
si ZC lak, kata nak hantarkan kek kat Faris o.o
tak ada keje...


tapi, aku masih suka kek Aqasyah!!

lol :P
masa balik, ambik selipar ngan telekung dr mak.
gi makan, pn. norzila suro kitorang jadik kakak angkat smentara kepada anaknya.
:P cantik anak cikgu ;D

haiyoo,
masa nak g Blok C,
si Zureen banyak tarik + 'touching touching' tangan aku!
dah laa tarik kuat kuat!
ambik kau! aku marah teros! D:<

nak berkepitttt je. aku berkepit ngan syafiqah pown takdelaa sampai pegang2
-.- bengong..

solat zuhur, solat hajat, yasiin... CERAMAH!
YAY! aku suka ceramah ceramah yang diberi oleh ustaz2/penceramah2 dari luar.
sebab diorang semua lawak ;D

ada skalie, aku gelak sampai rasanya badan aku dah tak seimbang, aku tertumbang sebelah kanan xD
syafiqah terpaksa tarik aku! stu kepala kitorang terhantuk!!
si syasya kata yang kitorang dua macam twins,
rupa hampir serupa, cuma syafiqah muka bulat, aku bujur. pemikiran + percakapan pown hampir sama =.="
cuma aku tak gemar kasik ceramah dopoloh pat jam macam si Syafiqah laa xD

**tapi, pemikiran aku ngan Arifah, lagi cun...
nyanyi lagu sama, fikir bende sama, nak tulis bende sama.
you never know what its like to be me =.=""
okay! bye bye, game SIKIT, belajar BANYAK, tengok tv LEBEYH.

bercinta dengan ilmu, bernikah dengan buku, bertunang dengan UPSR, berbulan madu dengan keputusan.

0 comments. on "Chicky Meal :P"

Post a Comment