4.8.09

Sampai hati ko buat aku camtu T__T

posted by Elena ♥ at 4.8.09
***Ayat di atas ditujukan kepada soalan-soalan dlm kertas Percubaan UPSR kedua Sains.

kalau percubaan pertama objektif cam syurga,
percubaan kedua, objektif cam neraka.
kalau percubaan pertama subjektif cam dihukum pancung,
percubaan kedua, subjektif cam makan burger separuh hangus.

makan burger separuh hangus,
rasanya cam sedap + x sedap.

subjektif (sains) percubaan kedua ni,
cam...ada senang, ada susah.
soalan 4 susah arh jugak.
xde lah susah sangat, boleh jawab lagi.

elena: boleh hentam lagi...

hmm,
pagi ni aku dikejutkan oleh lagu Billie Jean.
too bad, ak x layan pown kejutan dari Michael Jackson.
Michael Jackson pown x hingin nak kejut alien -.-"

xD, tengok2, Michael Jackson yang terkejut tengok alien ;P

lepas buat percubaan Science,
rasa cm ada bende tersekat kt laluan penafasan.
mungkin ada katak sorok kat kerongkong aku ^^

masa rehat, beli ayam!
sedappp :)
lps mkn, jaga blok A,
paling benci bila jumpa ngan Fahim >_>

masuk kelas, teman Syafiqah hafal pasal P.Ramlee.
aku dah hafal dah semalam. hehe...
dapat kertas percubaan English,
tarik nafas lega, Note Expansion bukan biografi.
masalahnya, aku tarik nafas lega, tak lepas lepas o.o

masa Pn. Azlinah ada dlm kelas,
Aqasyah nyerh kertas tak habis2 melayang.
tergelak-gelak aku pandang Ibu Sotong kelas 6 Rajin.
Ibu atau Ayah? :P

masa Pn. Azlinah mintak gam,
Imran first gi kasik cikgu gam.
sedangkan aku dpn cikgu pown ak x smpt nak kasik T_T

"Semua kamu nak langgar -.-"

tu kata Pn. Azlinah xD
masa En. Zaidi masuk,
Heng, Zetie, Luqman, Vanessa ngan Jeremy kene ejek.
hohoho!

pastu ckp psl UPSR,
cikgu tgh fikirkan nak buat UPSR kelas R,U,G kat dewan atau kelas
cikgu kata nk buat poll dalam blog sks,
kelas R,U,G atau A,T,B patut buat UPSR dlm dewan?

aku first nak undi!!!
R,U,G! R,U,G! R,U,G!

:D:D
nnt, ak g cc, ak undi,
ak g ict skola, ak undi.
ak g kt laptop ayh, undi.
gi kt computer sendiri, undi.
gi kat parlimen, undi.
tandas, shopping complex, musytari,

UNDI!!!

cheh, cm nk pileh jadi Perdana Menteri :)
cikgu kasik kitorang balik 5 minit awal,
tp rasanya 5 minit lewat adalah!
kelas Usaha ngan Gigih dah balik dh!!

g kat kereta,
Kohsyeelan ngan Imran ejek aku 'Alien' dr dlm bas.
T__T

pastu mk ak g kt ak,
suro ak tunggu kat bicycle shed dn tunggu smpai mk ak dtg sbb mk ak kene anta Asif & Joanna dulu.
Imran kata aku kene marah ngan mak =___="""

stu, mak ak pown g lah hanta Asif ngan Joanna.
Imran kata aku kene tinggal oleh mak.

banyak cantik muka dia >_>

kalau aku kene tinggal,
aku x kan update skrg laa~!!
huhu :)

okay! buh bye~~
nk layan lagu Mama Do ngan Birthday ~~~
tak tahu knp tetibe ak suka lagu tu ._.

still, ak tetap suka :-

*Obsessed
*Be With You
*Takin' Back My Love
*There's Nothing Else I Can Say
*My Love
*Don't Trust Me
*Te Amo
*No Boundaries
*Ketika Ini
*Sempurna
*Fire Burnin'

and many2 more + Michael Jackson songs ;D;D

0 comments. on "Sampai hati ko buat aku camtu T__T"

Post a Comment