6.8.09

Sorry I Kept My Blog Private...

posted by Elena ♥ at 6.8.09
Hi guys.
It's 4:39 pm now..

Yeah, I know.
I'm updating late today.
After I ate my lunch and took my bath,
I was working on my blog layout.

memandangkan blog template aku yang dulu tak bleyh view dlm Window XP,
ak pown cari template yang lain.
aku rasa, blog template yang ni dah cukup cantik!
blog template yang dulu pown cantik,
tapi...x boleh view dlm Windows XP.
sobs..

who cares,
at least I found a brand new layout ^^

and...sorry to Arifah, Vanessa ngan Wan sbb nak baca blog ak tokleh..
private, rite? cm biasa arh, kalau private, mesti UNDER CONSTRUCTION.
pendek kata, sori kt sesapa yang cuba baca blog ak smlm ngan hari ni tp tokleh!

~~~~~~~~~~~~~~

hari ni, aku sampai sekolah.
jumpa syafiqah ngan syahira.
kebetulan, diorang baru habis MENGUMPAT tentang aku.
have I told you why I love my friends? =.=

syahira puasa hari ni.
apa kesah? aku ngan syafiqah sempat minum air depan2 syahira lagi.
dia x kesah... tahan nafsu :D

masa ngah kat barisan pengawas,
kitorang tanya En. Faisol apa lain pendalaman ngan pedalaman
En. Faisol pown kasik lah contoh sambil pandang...
Hadi, Syafiqah, Hadi, Syafiqah, Hadi, Syafiqah

Z,E,S,S: xD xD xD
Syafiqah: Cikgu!!
Cikgu: Apa?

pastu...sambong balik ckp psl pedalaman...

Cikgu: Okey, contohnya. Hadi yang berada di kawasan pedalaman tersebut sedang menunggu Syafiqah.
Z,E,S,S: xD xD xD
Syafiqah: Cikguuuu, janganlah ejek!!
Cikgu: Saya x kata awak, saya kata Syafiqah lain!
Elena: Yang ko perasan sangat apesal??
C,Z,S,S: Tah!!!

~~~~

Cikgu: Syafiqah sedang menunggu -behenti cakap-
Syahira: Hadi!
Semua: xD xD xD
Cikgu: Saya x cakap, dia yang cakap! :D
Syafiqah: Arghhhhhhh!!!!

masuk kelas,
buat kertas Pemahaman.
I really really think, I'm not gonna get A for that subject.
but, I did my best.

banyak sangat soalan soalan yang memeningkan otak!
bagi aku, soalan soalan tersebut memang senang untuk bantai.
ehehehe.
maksud aku, soalan tu susah2 belaka larh..

soalan yang paling senang ialah soalan pertama.
sekali pandang dah tahu jawapan.
lepas hantar kertas,
apa lagi??

"weyh weyh, ko letak nombo 40 apa?"

macam macam soalan ditanya.
yang aku tahu, Pemahaman aku ada banyak salah.
Maths Paper 1 aku confirm dah ada 1 salah.
English teruk. Science mampos.

tiba masanya untuk buat Penulisan.
sakit tangan T_T
macam biasa, Bahagian B aku tak pernah kemas.
mesti ada kesan komot komot.
berpunca dari pemadam aku yang langsung tak nak membantu untuk aku skor Penulisan!

bila cikgu suruh kitorang cek muka surat.
mulut aku terlopong dah... :O
bahagian A,B,C, sekali pandang... SUSAH BETUL!

Bahagian A,
aku tak tahu apa nak fikir.
yang ak tahu, aku main reka ayat.
kalau betul, betullah.
kalau salah, lepas ni memang sah kene marah ngan mak.

Bahagian B,
tolonglah jangan baca kertas aku.
kalau Pn. Azlinah baca, aku rasa cikgu kene makan Panadol ActiFast.
mesti cikgu migrain baca aku nyerh karangan.
cerita aku agak agak x logik, merepek.
aku pown x faham apa aku tulis.
yang aku tahu ending cerita tu sedih semacam.
seriously, bila aku nak tulis cerita tu,
aku bayangkan aku dalam situasi tersebut..
nak nangis aku ;(

aku hampir hampir hilang markah.
aku buat 7 perenggan pada mulanya.
pastu aku padam perenggan satu dan sambung ngan perenggan 2.
confirm markah aku kurang sbb perenggan 1 panjang sangat
no more 90%
nooooooooooooooooo!!


I DON'T WANT TO LEARN FROM MY MISTAKES!
BECAUSE I DON'T WANT TO MAKE ANY OF THEM!!!

tapi aku tetap degil!
tak habis2 nak buat kesalahan.
terok!!

Bahagian C,
nak dapat satu pengajaran pown susah!
aku tak tahulah markah aku berapa per 20 karang...

masa rehat,
syahira rasa lapar, cm nk muntah gak..
so, maza pown kasik arh syahira nugget,
walaupun syahira x kata dia nk buka puasa lagi..
pastu, aku kasik syahira sandwich aku,
syahira cm bengang arh jugak sbb kitorang nak dia bukak puasa.

dah dia lapar!
jangan lah tahan! nanti muntah kang,
sape yang susah???

kiranya...masa tu, aku ngan Maza jadi setan kepada Syahira lah jugak.

last2, dia buka puasa.
haha, syafiqah tanya syahira kenapa dia bukak puasa..
syahira salahkan aku ngan maza..

Elena & Maza: eh, mana ada! tadi syahira baru je bersahur!

roflmao,
memandai je reka cerita.
sahur pukul 10 pagi xD

balik kelas,
Syahira kejar Imran, Harith jadik protector.
mana mana Imran g, Harith mesti block Syahira dari pukul dia.
lawak oh! Syahira lembap, Harith pantas.
hohoho!!

pastu, Syafiqah bebel kat depan kelas suruh kitorang sapu sampah.
syafiqah x baca blog aku kan?? bagos...
aku buat dek je..malas aku nak kesah xD
si Imran lak ikot gaya Syafiqah bebel.
Syafiqah bengang, nak pukul Imran ngan penyapu kelas.
masa tu memang aku gelak habis2 arh!

bila Syafiqah dekat ngan tmpt aku,
tak silap aku, dia marah Shakir sbb apa tah..

Elena: Alarh...lek lek je lah _____!!!

stu Syafiqah betul2 nak pukul aku ngan penyapu.
nasib aku dapat tahan T_T
bahaya ooo ngan Syafiqah, didera.

masa BI, puan vimala masuk, ganti Miss G.
lawak dowh, bila cikgu panggel nama laki, kitorang panggel nama pompuan.
nama pompuan tu ialah nama ejekan/nama budak yang dia suka.
kalau panggel nama perempuan lak, kitorang ejek nama laki yg budak tu suka.

pastu, dpt tengok persembahan dari Imran ngan Farid.
Farid dari dulu pandai berlakon watak dalam sesebuah cerita,
Imran lak dari dulu tak habis habis nyanyi lagu Phineas and Ferb.

masa BM,
belajar sekejap,
pastu sesetengah pengawas kene jaga kelas (volunteer)
aku memule x nak...
Zureen first angkat tangan sbb dia malas nk blaja xD
aku malas nak jaga :P

last2, syafiqah suruh ak angkat tgn,
ak x nk. tp disebabkan perlu lagi sorang,
ak angkat je lah :)

jaga kelas 5 Berani kalau x silap.
kenapa larh ak ngan Zureen pileh nak jaga kelas tuh.
zzz. masa mula2 tuh,
Zureen panggel Imran. mintak tolong dia utk senyapkan kelas.

bengong dowh..
diorang nmpk Imran jalan kt tingkap je terus perlahan suara.
Imran masuk, kasik arahan dgn suara perlahan,
diorang dah senyap, semua duduk tempat masing masing.
malaikat lalu ke apa??? o__O

aku punyalah geram sampai menjerit,
dia cakap slow slow, kelas dah senyap!
dia guna bomoh mana ni??

selepas Imran hilang dari pandangan,
kelas bising balik -.-
agaknya kalau bawak poster gambar Imran,
tampal depan kelas, senyap tak? xD


gtg, bye bye ^^
enjoy my new template ;D

0 comments. on "Sorry I Kept My Blog Private..."

Post a Comment