16.8.09

Study Group #4

posted by Elena ♥ at 16.8.09
"Study group hari ni was the BEST!"

that was the first sentence i could ever think about when i reached home.
study group hari ni fun, enjoy gile.
and we can concentrate better :)

9:50 dah sampai rumah shakir.
aku sampai first. then, syafiqah, maza and then imran.
cheh, imran datang dengan basikal.

aku datang ngan UFO, lagi cun >.<

si imran masuk rumah, nampak makanan atas meja,
ambik terus =.=" bukannya nak minta izin dari tuan rumah atau apa.
bagus sangat lah tu!

pastu, dengar lagu Gee - Girls Generation dr henfon Syafiqah.
gilekan lagu tu sampai dah hafal lirik Korea yang berbelit-belit tu =.=
ishh ishh ishh (lagu boleh pulak hafal, surah tak hafal-hafal! D:<)

buat BM,
dengar Imran ceritakan mimpi buruk dia o_o
Maza ngan Syafiqah pown mimpi buruk.
Aku pown mimpi beruk.
(haha, tersilap taip. **mimpi buruk)

buat Science.
tak boleh buat atas meja, buat atas lantai.
lepas habis keje, mak datang hantar KFC.
ahah! right on time :D

Shakir bukak pintu, aku ngan Syafiqah ambik makanan masuk.
Imran first yang muncul depan kitorang.
tak sabar sabar nak makan =.="""

to study group members:
korang perasan tak yang first week je makan makanan healthy?
minggu kedua study group, Pizza Hut,
third week, McD,
minggu ni, Kejora FC.

Mak Shakir tanya, boleh ke habis semua tu.
Haha, jangan cabar... :P
Sambil makan tu, ada pulak free show.
Aku ngan Syafiqah jadi penonton, tengok Raja Lawak.

Kumpulan SIM?

lol, Shakir, Imran, Maza.
diorang tiga gaduh gaduh, kejar kejar.
hadoii, aku ngan Syafiqah gelak guling - guling tengok diorang.

mak Shakir keluar,
kitorang semua bukak YouTube.
tengok video. diorang semua tahu banyak video lawak dowh xD

then...ada bukak satu website ni.


http://www.killerjo.net

best gile. lawak dowh website tu.
first time kitorang semua tengok, kitorang semua jerit + gelak,
lawak sangat :P

pastu, second time.
aku larikan diri dari laptop,
tak tahan tengok lawak jenaka yang datang dari website tuh.

third time,
i'm dead due to too much laughing.

imran lagi bagos,
dia dah tahu website tu bengong,
dia dah siap sedia tutup muka ngan bantal.
macam perempuan ;P

mengalahkan shakir

lol, lol!
just kidding :)

pastu, tengok beberapa video yang lain.
then hafta go upstairs untuk apa tah.
tak tahu.

we were screaming like hell.
o_o gile. aku hampir nak jatuh tangga,
terpijak tak tahu siapa punya seluar.

shakir bengap, takut gelap.
huhu, si imran pulak lari bawah..

**aku pown tak suka gelap.
malam-malam, aku tidur, bukak lampu :D
mak aku yang tutupkan xD

**tahukan anda Nur Elena bukak Fly FM sebelum tidur?
mak aku yang tutupkan jugak xD hehe.


me love meh mother :D
awwwwwhh (WHO DOESN'T??)


speaking of 'mother'
teringat yang kitorang tengok video apa tah kat youtube.
grandma learning english? or something like that?
but it sure is funny!

pastu, sambung buat kerja.
while listening to David Archuleta's song :D
then, called my mom.
boleh tak diorang gi ejek aku anak manja sebab nama panggilan aku 'Ena'

oh come on. dah yang tu nama pendek!!
aku tengok, semua mak bapak panggil anak, nama yang belakang belakang seyh...

Nur Elena: Ena
Arifah Husna: Husna
Nursyafiqah Sahira: Sahira
Zureen Camelia: Ein
Muhammad Shakir: Kir
Imran Haziq: Haziq

apa pulak manja? nama belakang jeeee =.="
then, Shakir and Imran was talking about Nepal?
there's where my late grandfather came from o_o

lepas habis English and Maths..
Maza & Imran gadoh gadoh lagi.
hohoho, Syafiqah join skalie mula mula.
Maza macam KungFu Panda!

roflmao!!
then, Imran duduk menghadap sofa sambil berpesan kat maza...

Imran: Jangan tendang belakang aku sudah!

satu saat selepas Imran berpesan..
Maza dah tendang Imran!
rofl, diorang dua, macam sama jantina pulak.
tendang sesama sendiri. lol :P

balik, Syafiqah gi rumah aku.
tengok SuJu, sekejap jek ;D
stu gi Taipan. baru nak beli McD,
tapi tak jadik. awwhhh..

ok readers, buh bye.




**charlie bit my finger :(

0 comments. on "Study Group #4"

Post a Comment