11.8.09

.pulakkk.

posted by Elena ♥ at 11.8.09
hari ni, aku x tahu macam mana nak describe kelas.
kandang kuda boleh, sangkar monyet pown boleh ^_^

senang cerita, macam dekat Hospital Tanjung Rambutan je lah..
pukul 6 pagi,

Kasihku, sampai di sini,
Kisah kita. Jangan tangisi keadaannya.
Bukan kerna, kita berbeda.....

bangun tidur terus menangis,
dengar lagu sedih T_T

nota penting: takde lah smpai menangis =.=""

segar minda maths,
en. zaidi tak datang.
malas aku nak cerita.
kitorang buat latihan maths, diberi oleh Pn. Too.

muzik, bengang...
puan azlinah kasik kertas ppd klang.
pn. ooi cuti bersalin


selamat menjadi seorang ibu?!!!

lalala~!! :)
aku sayang budak kecik! comell :)
tetap tak faham kenapa maza ngan syafiqah benci adik diorang =.="

syukur ahh!
ada adik untuk gaduh, ada adik untuk main, ada adik untuk bunuh.

aku dapat rasa macam mana kakak aku dulu layan aku.
penat ohh nak layan kerenah aku! tak caye? sudah aaa..
walaupun susah nk jaga adik! ;P

tapi memang aku tahu dulu kakak aku mesti bengang ngan aku.
aku nakal sangat sampai kene belasah cukup2 ngan kakak ak :(

-rambut ditarik.
-telinga ditarik, di-twist tak heran lah telinga aku agak agak macam piring astro xD
-dicubit
-dibaling bantal.
-stationery aku dirosakkan nooo, ak nangis terus masa tu! T_T
-kepala diketuk, ditarik, dipukul.
-kene rotan.
-kene hanger.
-kene marah, jerit.

macam macam lah aku kene!
siapa suruh aku buat orang marah kan?
salah aku jugak. hehe :D

masa english.
dapat kertas! tidakk...
aku nak dapat markah, tapi gelabah.
=_="

markah aku bertukar ngan syafiqah!
percubaan 1, aku dapat 95%, dia dapat 90%
sekarang, aku dapat 90%, dia dapat 95%
hahaha! her marks are my marks!

(belajar dari Pn. Nik Sabariah)

miss geetha suruh aku baca note expansion aku kat kelas.
noooo...korang tahu lah kan aku ada masalah membaca di hadapan kelas!
gelabah x habis2!!!
wan kasik aku tips tips untuk tak gelabah pown ak masih kekal gelabah!
tersekat-sekat T_T terbelit-belit T_T

teruk arhh!!

dhivya dapat highest marks.
99% kalau x silap. congratz! :D

masa science,
mdm nita suruh ambik kertas gerak gempo.
dot dot dot..

pesanan beliau:
don't make noise because i don't know when i will colapse.

so we must shut our mouth!
rite? tapi, mmg dah tak boleh ditolong lagi,
kitorang tetap becakap walaupun dah dipesan supaya senyap.

pastu, pn. hajah rafiah nak jumpa 6Rajin terlebih dahulu.
gi bilik gerakan.
cheh, tengok gaya murid murid...
macam bos/presiden gi meeting. serious gile!

keluar bilik gerakan,
tolonglah. no more presidents!
more to monkeys xD

rehat, syahirah x habis2 kejar imran.
haha! aku ngan syafiqah jadik guide.
cari imran dan report kepada syahirah.
samping tu, jaga blok gakk :D:D

kita mestilah menghargai masa.
masa itu emas. lebih baik melakukan dua perkara pada masa yang sama!

see? pandai tak aku berfikir?
tolong berikan aku peluang untuk perasan sikit...

blah ahhh!!!
nak perasan apa?
aku sengaja je nak cover cover kesilapan aku dalam Bahagian C.
hoho. mojo jojo :D

masa imran nak lari g kat kelas...
syafiqah, aku, zureen cuba nak block dia.
hampehh, gagal, tidak berjaya.

DIA PERGI LANGGAR SEMUA ORANG SEMATA-MATA NAK LEPASKAN DIRI DARI SYAHIRA!

=___= mana tak aku bengang.
masa dalam kelas pulak, geng laki ejek ejek lagi syahira.
syahira ambik pembaris besi, nak pukul sorang2.
haihhh, aku tolong halang.

berjaya, berjaya, berjaya, gagal, berjaya, gagal, berjaya.

pada masa yang sama, dia baling buku syafiqah.
ilmu tuuuuuuu....... blah ahh!! elena tetibe je jadi baik! xD

tengok2, jari syahira luka.
pembaris besi tu potong kulit syahira.
kesian :(

tu lah! main lagi ngan besi!

ustazah masuk,
belajar belajar belajar.
ada kala, ustazah marah gak :(

masa BM,
tanda jawapan.
pastu belajar penulisan.
kenapa aku x terfikir untuk cerita pasal birthday party arhh untuk soalan ketiga??

lol! yang difikir, pasal rumah kene pecah masuk,
stu ada orang dibunuh.

CSI..........lmao~!!

stu zureen baca aku nyerh bahagian B percubaan kedua.
terkejut aku...dia menangis O___O
no, i'm not kidding! seriously.

cheh, menjadi arh imaginasi aku!

maths?
en. zaidi masuk, kasik markah maths.
gelabah lagi sekali. sobs.
why do exams exist?? T__T

Paper 1 = 30/40
Paper 2 = 39/40

tapi pastu paper 1 ada banyak correction,
so kalau tak silap, MAYBE..
paper 1 aku 35/40 kowt :(

makin lama makin menurun kan?
now, aku kene tumpukan perhatian kat maths lah pulak,
at the same time kene belajar subject subject lain.

science ngan pemahaman pun tetap aku kene belajar.
ujian hari tu aku dapat markah ok ok pown sebab nasib aku baik.
kalau tak, memang aku x dapat markah tu T_T
confirm dapat low marks!

study!! study!! study!!
stressful! but for 5A's....terpaksa :(

6 Rajin? harapkan nama je Rajin!
tengoklah markah. setaraf ngan 6 Amanah.
jadi apa bezanya Rajin ngan Amanah?

kitorang dipisahkan masuk ke kelas yang berlainan berdasarkan markah Periksa Akhir Tahun drjh 5.

tu je.
kadang2 budak dari kelas Amanah,
diorang masa darjah 5, semua A.
tapi disebabkan periksa akhir tahun ngan pertengahan drop markah....
hmmm :(

bagi aku lah,
kelas x penting.
rajin mungkn ada ilmu 5 subjek terpenting.
tapi, apabila ditanya pasal history2 ataupun pengetahuan am,
caye lah, kelas yang lain lebih luas pemikiran mereka!

yang penting,
keinginan kita nak belajar je.
tadi en.zaidi pown cakap pasal over-confident :(

agak2 aku over confident tak?
entahlah, tapi yang aku tahu. memang kebanyakan soalan maths yang aku salah,
memang careless gila.
soalan tu tak patut aku salah :(

en. zaidi banyak beri kesedaran seyh ;D;D

stop that emotional part!!!

masa balik,
nak g kat mak maza, beli ais-krim.
boleh pulak fahim gi tolak orang!
sesedap hati je.

aku hampir2 nak kene kereta yang ngah bergerak tengah jalan.
kalau kaki aku kene kat tayar kereta tu.........


FAHIM AZZAM!!! D:<

tu je lah untuk hari ni ^^
nanti bila2 aku dah habis belajar/buat homework/free,
aku post lagi ek?
bye!

*** kenapa hari ni kebanyakkan cikgu bad mood arh??



0 comments. on ".pulakkk."

Post a Comment