15.8.09

I Prefer Kelas Ganti then Kelas Tambahan =.=

posted by Elena ♥ at 15.8.09
ello. welcome to the new page of my diary :)
dah lama aku x tulis diari kan? :p

hari ni hari Isnin :D:D
arrived school at 7 a.m.
aku ingat aku lambat, sebab masa tu aku ingat pukul 8.
hehe :)

sampai-sampai, dapat plastik bag yang penuh ngan horlicks.
sebenarnya x penuh pown! D:<
lepas Syahirah ngan Syafiqah sampai...
mula larh! cerita pasal SuJu.

aku masih addicted ngan episode Intimate,
di mana Erhyuk, Sungmin, HeeChul ngan Kangin jadi perempuan!
lawak gilerr~!!

dan aku tak dapat menerima hakikat yang Lee Teuk tak reti memandu xD
macam mana lahhh dia dapat lesen?

tak tumpukan perhatian kat apa yang cikgu ngah cakap kat depan pown.
sikit-sikit adalah :)
banyak-banyak, takde lar..

masuk kelas~!!
mula-mula, BM.
arh, Hadi x duduk tempat asalnya!
Ismail x datang!

aku terpaksa baca soalan first T_T

and that means, aku kene baca soalan DUA kali.
tu yang aku benci kalau aku start first =.=
biar arh.. :)

aman dunia bila Sachdave tak datang.
tapi Aqasyah x datang :(
awwwwhh.

tapi tambah bising ada gak.. =_='
Hadi duduk kat tempat Dinah,
haiyoooo, banyak songeh!
tapi dia lawak gak xD

masa Sivik,
aku ngan Syafiqah pergi minta izin gi tandas,
lagipown, cikgu takde..

S: Amzan, kitorang gi tandas tau..
E: Tau??
A: Ye larhh!
Hadi: Syafiqah pergi tandas? Nak aku temankan tak??

ROFL!

pastu, Miss Geetha suruh beberapa orang murid tolong dia.
o_o Miss Geetha masuk kelas, terus aku simpan pencil lead.
phewh! selamat gile :P

pastu kitorang tolong menyibuk kat diorang,
nak tolong aturkan bende bende alah tu =_="
Heng ngan Imran masa tu lawak gile xD

Heng panggil Imran "Woman",
Imran gi belasah Heng xD
smackdown belakang kelas yang sempit.
tak senonoh =P

then, boringgg..
duduk tempat aku, nyanyi2 ngan Arifah.
+_+ dia slalu nyanyi bende yang sama ngan aku!

.STTS.

again, Imran cakap dalam British Accent.
aku reply, tetap dalam bahasa melayu :D

SEMANGAT PERPADUAN!
AKU CAKAP BAHASA NEGARA! BAHASA UTAMA! BAHASA RASMI!

=_= sengal!
otak aku tak betul,
sejak aku x update blog dua hari tu :)

pergi rehat.
Syahirah nyerh botol tak boleh bukak D:<
mintak tolong Fahim, tapi Fahim merosakkan lagi ada larh!
pastu mintak tolong Wan.

boleh pulak dia pergi tambahkan kerosakan botol tu =_='
air semua tumpah! tapi penutup botol x bukak bukak!
basah kain aku T_T

basah meja kantin :(
meja kantin, apa kesah kan? :P

naik kelas,
Zureen kena ejek benda yang TAK sepatutnya diejek D:<
dua manusia agak bengong punya keje, Zureen bengang sampai balik.
teruk betol -.- Syafiqah & Syahirah suruh Zureen ambik tindakan.
bagitau cikgu....

kalau aku, aku buat dek,
cuma marah je.
tapi, kalau melibatkan mak bapak aku,
mampos larh pengejek tu D:<

masa Maths,
En. Zaidi tak masuk pown D:<
tapi rasanya tadi masa perhimpunan, En. Zaidi ada o.o


Kajian Tempatan diubah jadi English.
urgh! belajar English pown sama ngantok bila belajar Kajian Tempatan!!!
what's the difference =_=

mula-mula,
habiskan Y5Y6.
ada satu test ni....buat pasal yang kat garden blah blah blah tu.
(construct sentences)

aku dah siap...
tapi tak ada orang nak pergi beratur.

-3 minutes-
-5 minutes-
-10 minutes-

ARGH!!!

baik aku pergi beratur dulu kalau tak ada orang nak pergi T_T
sebaik sahaja aku bangun...
berpuluh puluh orang bangun =_="
cheh, semua takut macam aku lah ye? ngok!

after that, did an English test.
lepas buat, yawned a few times.
nak tidur rasanya T_T
kadang2, aku peluk beg aku :D
macam peluk bantal ;) tapi bantal lagi lembut kan?
huhu..aku peluk ilmu xD

tapi memang masa English aku rasa aku demam =_='
badan panas, pening, blah blah blah

tapi okay arh jugak,
sebab Hadi ngan Imran tak habis-habis buat lawak ;D

masa Sains,
mula-mula, Hadi bengong.
dia buat orang fikir bende lain =_="

si Zureen pulak sedih semacam,
walaupun dia kata dia happy, nampak sangat sedeyh :(

Arifah macam biasa,
tak pernah concentrate masa Science =,=
orang gelak pown, dia tak tahu kenapa!

si Imran, masih lawak..
dan masih perasan dia reti bawak basikal D:<
cikgu cakap pasal basikal je, dia dah bangga.
haiyoooo~!!!

10 minit seblom balik,
nmpk Hadi ada banyak Malties...
aku mintak dia satu!
yippie :) dapat!!

=_="
Zureen pulak terlalu *HAPPY*
sampai balik Malties merata-rata tempat.
kalau tak nak, baik kasik aku je +_+

balik, Fahim gi lambaikan tangan dari bas,
aku buat dek.
dia buat muka sedih!

LOL!!!

then sampai rumah, makan roller coaster terus :)
junk foods are good for health! :D;D

kenapa semua makanan yang sedap gile gile punya sedap tak healthy?

good bye!...
nak buat bende yang patut aku buat ;D
and a little bit of studying.
ok fine, A LOT!

tata :)

0 comments. on "I Prefer Kelas Ganti then Kelas Tambahan =.="

Post a Comment