20.8.09

Kaki Ponteng? Tidak...

posted by Elena ♥ at 20.8.09
Something bout' the look in your eye...
Something bout' your beautiful face...



yippie, back to school!
no fever, baliklah sekolah. bosan aku nak duduk rumah :(
tak tahu macam mana Arifah ngan Syafiqah boleh duduk rumah dua hari tanpa jumpa kawan.

sorang berkepit dengan Internet (Arifah)
sorang lagi dengan TV (Syafiqah)
haih....takpe, diorang ada adik -.-

aku sampai sekolah, tak awal, tak lewat,
yang aku tahu, sikit je orang datang.
18 orang...tapi...banyak cakap jugak!

mula2, maza datang, dia nangis.
hadehh, kawan aku ni, suka sangat menangis.
tapi, dia nangis sebab demam....
sape ada panadol actifast?

segar minda science macam biasa.
kadang kadang ada lawak lah jugak.
manusia-manusia gile merata-rata tempat dalam kelas.

masa PJ best gile.
first, tengok budak budak laki main bola.
kadang-kadang, aku tengok diorang macam perempuan :P
shakir...bawak topi ke sana ke mari!

pastu, pn. azma kasik zc, jane ngan sing pei main badminton.
o.o aku nak main jugak T_T

elena: cikgu, nak main :(
cikgu: takde! siapa suruh kamu tak pakai baju PJ?
elena: ada baju PJ dalam kelas, saya bawa. nak tukar boleh?
cikgu: takde! dah pukul 8 dah baru nak tukar -.-
elena: T_T

sedeyh.
last PJ tu.
lepas 5 minit... bila pn. azma dah lupa segala galanya :)

elena: cikgu, pinjam raket ^^
cikgu: ambil lah, dalam stor sukan ada.
elana&maza: yay! terima kasih cikgu!

kitorang dua pown pusing badan tak tahu berapa darjah, menuju ke arah stor sukan.

cikgu: eh, eh!
elena: (there's nothing else i can say...eh)
cikgu: kamu berdua tak pakai baju PJ, jangan nak ngada-ngada. nanti pn. too nmpk, habis saya.
elena&maza: alarh...cikgu...


last-last, apa kisah?
pergi je larh kat tmpt sing pei, jane ngan zc main badminton!
pn. azma tak perasan kitorang larikan diri :)
aku ngan maza pown main lah. maza curi raket dr cikgu tadi...

.2 vs 2.

ak ngan maza, zc ngan sing pei.
ngahahahahaha.. puluh puluh.
maksud aku... peluh peluh*

*imran, aku dah improve banyak tau dalam game badminton ni! :D

hahaha :P
gi kelas, ada lah manusia nama ___ ni mengacau dpn pintu kelas 6G.
ada jugak aku ketuk ketuk kepala dia =.=

si imran g panggil aku... o.o
ena?

well yeah, tu ejaan nama pendek aku.
and 'ena' is supposed to be pronounced as i-na
like the 'E' in 'e-qual'

tapi dia kata...
e-na, macam... elephant and alien.

=.=" memandai je tuka tuka pronouncation nama.

masa Science, En. Nadzrawi masuk jap,
and bitau Khairul Amirin bukak H1N1, just Influenza A.
dia sekarang di-quarantine je...

semoga dia okay nanti dan boleh gi sekolah macam biasa!
amin :)

masa Agama, Ustazah Suhaili ganti Ustazah Zaryati.
aku main lukis je semua bende :D:D
ada skalie..

Ustazah ngah cakap pasal Jenis2 Najis
ada lahh pulak sorang budak ni kata,

"Alien tak _____."

aku dah jeling jeling mata dah tu...
amboiii mengata ye?

tapi aku je yang sebenarnya perasan lebeyh,
aku elena, bukan alien :D

rehat, teman Zureen tukar baju.
o.o dia tukar lagi cpt dari Syafiqah biasa tuka hari ni!
dia masuk tnds je tros kuar balik dgn kemeja + tie + tudung!
cepat gile!

stu g Blok C,
igtkan Hadi sorang je ada kat situ, kalau pndg dr jauh laa ==
ZC igt nak cakap sesuatu.
bila smpai Blok C, astarghfirullah..

BANYAK LAGI ORANG RUPANYA!

semua tuka baju kat sana laa ye? =.="
nak naik highway pown tak bleyh, traffic jam.
terpaksa ikot long-cut.

masa English,
Pn. Arifah...
lol :P english hari ni tak leyh kata best atau bosan.
biasa biasa je.

BM, kene gi Makmal,
En. Iskandar nak tunjuk pasal Zoom-A.
username 'zooma' mengingatkan aku pasal game 'zuma'
lol :P tengok-tengok keluar killerjo kat screen o.o

~~naaahhh!!~~

balik kelas, cikgu suro buat petikan lagi satu pasal Khairul tu.
uk oh...aku terskip tmpl petikan tu!
how can i miss it :(

who caress, best gak kene tegur ngan cikgu ;D;D hehe.
balik, kakak aku ajak g KFC.
yummy. beli...

*spicy + ori chicken
*mash potatoes
*coleslaw
*chessy wedges

entah apa lagi..
biar ahh, dapat makan sudah :D
balik rumah, kasik kakak aku kain yang aku nak kakak aku tempahkan.
tahun ni raya, warna tema~~

*purple + hitam (baju kurung biasa)
*hijau (baju kurung ~ lining :D)

nak buat baju kebaya/kurung kedah,
tapi tak jadik, mak kata...lain kali lah.
lama tak beli kebaya dowh :(
last pakai: drjh 4!

stu, tengok E! Channel.
asyik ngan TV, lupa pulak aku nak mandi/update blog/online/jumpa PC
lol :P lepas solat, kol 3 baru aku on.

okey dokey~~ buh bye!

**pesanan Ustaz Ashrof.
kepada semua murid perempuan Islam,
esok jangan lupa bawa selipar dan juga telekung.



I'll keep you my dirty little secret..

0 comments. on "Kaki Ponteng? Tidak..."

Post a Comment