10.8.09

Girl You Know I - I - I

posted by Elena ♥ at 10.8.09
ohh great, sekarang aku addicted ngan lagu Birthday Shh.
well.. shhh is better than the original version right??

disebabkan aku ada penyakit M menguasai diri,
aku g blog Arifah semata-mata nak dengar lagu pertama dalam playlist dia =.=
lepas dengar lagu barulah baca post xD

pastu g blog aku dengar lagu yang lebih best.
hahahaha, mengutuk!
xde arhhh, best perh playlist Arifah :)

Arifah: Awww, shakkss...terharu ada kawan baik puji!


bluekkkkkkk~~
can't imagine an aeroplane saying that.
tadi pown masa perhimpunan, dia buat bising je =.=
lalu atas kepala orang!

i'm busted.
aku belum cari & print perkataan2 khat,
esok ustazah nak tengok!!

kenapa larh aku tido tadi T_T
sedangkan aku leyh guna masa 2 jam 23 minit untuk cari dalam internet!
dan aku leh guna 40 minit untuk buat huraian penulisan.

siap homework, siap keje.
28 more days readers...28 more days...

got to go.
my school books are calling asking for help.
x ada oxygen bila dizip dalam beg ^^

bye internet, bye blogger, bye YM, bye MSN...

T___T

0 comments. on "Girl You Know I - I - I"

Post a Comment