25.8.09

Hari ni + Semalam? Best!

posted by Elena ♥ at 25.8.09
hello! sori lama x update!
aku punya penyakit M untuk update blog menjadi jadi skrg ni -.-


aku citerh pasal study group je la ek?

semalam, gi study group kat rumah Shakir..
mula2, sbnrnya nak g lmbt2, kol 10.
tp, maza ni kecoh btol, x habis2 message -.-

last2, ak smpai kedua T_T
bila semua dh sampai, belajar, belajar, belajar.
masa rehat, tak ada keje lah kan...
kita pown mainlah Nintendo Wii :)

mula-mula, Imran & Aiman main tennis.
o.o terlompat sini, terlompat sana,
action melebeyh lebeyh, tp tak dapat pukul bola pown! -.-

pastu, main bowling.

kump 1. Imran & Zetie
kump 2. Shakir & Aiman

haduhh...aku takut satu je..
screen tv pecah. ye lah, mana tahu ada orang terbaling remote control tu skalie.
kalau aku main, mmg aku baling je ;D

Zetie, nak main...ambik masa...o.o
entah lahh, 20 minit untuk satu turn? haha, j/k :)
Shakir masa tu pakai kain pelekat,
dia tak habis2 terlompat sini...kalaulah kain tu jatuh...


=_=""

Imran, orang lain semua dah strike,
dia sorang je tak strike strike!
Aiman, -.- macam budak kecik.
tak tahu nak describe apa -.-

lepas tu, aku dengar gate dibukak...
aaahhh!!! shhhh...senyap :
belajar balik ;)

buat Maths and Science.
habis Science, huhu..YouTube!!
ngeee~~ video baby comel ;)


(mulalah aku nak menggedik bila ingat balik pasal baby ;D)

pastu, cam biasa, tengok vid hantu.
yup! tak kiralah puasa ke, tak puasa ke,
belasah je tengok video video macam tu -.-

************

hari ni, study group kat rumah Imran pulak.
ingatkan aku lmbt sbb ambik Shakir & Fadhli,
tak rupanya ;) Luqman, Syafiqah ngan Aiman x smpai lagi.

-.- macam rombongan raya lah pulak...
datang satu geng :P
comell tengok kucingggg ;);)

tapi aku takut kucing cakar T_T
tu ak tak berani angkat kucing :(
main main cukup arh :D:D

mule2, ak ngan Maza ngan Shakir sorok bawah meja bila Syafiqah blom smpai :D
tp Syafiqah berjaya menjejaki tmpt penyorokan kita :(
stu, Luqman... SOROK!!!

ak, Syafiqah ngan Maza sorok di tmpt yg salah.
dlm banyak2 tmpt, dapur jugak yang kitorang jadikan tmpt sorok -.-
haih...tahan nafsu... :(

masa belajar, Aiman x habis2 kutuk ShinDong xD
(kesian Zureen)

dan Imran x habis2 ckp Kibum busuk D:<
berani dia cakap macam tu lagi, siaplah!

si Shakir x habis2 ckp Lee Teuk hodoh!!
o.o comel arhh :( ak minat Lee Teuk gak!!
(kesian syafiqah)

xde orang pun cakap apa apa pasal RyeoWook -.-
Maza selamat -.-"""

lepas habis belajar Maths ngan Science,
lepak -.- tgkp gamba sini, sana,
baling bantal o.o

Maza slalu jadik mangsa xD
stu sorokkan henfon Luqman xD
haih...lawak btol ;)

Fadhli lak x senonoh -.-
Shakir lagilah x senonoh -.-

stu main LIFE.
woohoo ;) aku kedua kaya xD
woot woot :O

tapi, Luqman terkaya T_T
Syafiqah ngan Fadhli happy family xD

maksud aku, Syafiqah ngan Fadhli masing2 ada happy family.
:P:P aku ada 2 anak perempuan.
samalah macam keluarga aku skrg kan? -.-
mak, ayah, aku, kakak aku :D

stu lepak2 kat luar..
then balik...aku, Shakir, Maza, Fadhli balik serentak..
kesian Imran tinggal sorang2
LMAO :P

buh bye~~
nk update private blosg ;)

0 comments. on "Hari ni + Semalam? Best!"

Post a Comment