13.8.09

.x ada mood.

posted by Elena ♥ at 13.8.09
sorry for not updating yesterday and the day before yesterday.
sesiapa yang baca private blog aku should know why...

no mood, hopeless, heartbroken, buntu, bla bla bla.

kepada 4 orang yang aku invite untuk baca private blog aku tu,
rajin-rajin larh sign in blogger, pastu baca sendiri entry terbaru blog private aku.


Khamis, 13 Ogos 2009

sampai sekolah lebih kurang pukul 6:50.
cikgu belum masuk, selamat lagi aku ;)
segar minda mata pelajaran sains berjalan seperti biasa.
gembira, sebab dah tak perlu guna buku oren pro B.L.A tu..
aku benci buku tu kadang-kadang =.="

masa nak g tuka countdown,
syahmi tolong tukarkan,
baik gila. dia ckap, kononlah gentleman.
haha.

better than ketua pengawas sekolah lahhhh xD
suroh tuka countdown, bukannya nak tuka!
kata satu minggu ni, dia yang tukarkan countdown.
tapi setiap kali Syafiqah suruh tuka, tak tuka tuka pown!
jangan terasa pulak :) joking je.


PJ was fun...gile gile best.
played netball. or was it basketball.
i'm not sure, but we did use a ball -.-

i became the Goal Defend again.
i love being that :)
dapat lompat sini, lompat sana, block pihak lawan untuk jaringkan gol.
macam monyet pun ada.
pastu lari sini sana...penat ohh

kitorang: 10 mata
diorang: 5 mata

***mata, as in markah, points.. bukan eye

yay, 5 markah lebih dari pihak lawan.
tapi, macamlah aku kisah...aku masa tu tengah fikirkan air je!
lepas habis main, berpeluh habis.
aku rasa macam nak disimbah air sejuk, tambah ngan ais.
best gile ;)

masuk kelas, sains.
mdm nita kasik banyak latihan.
tapi, kalau nak banding ngan en. zaidi,
en. zaidi lagi lah kasik banyak latihan.

tak apa! u.p.s.r nak dekat!!!

huhu.. ;(
cikgu sekali lagi puji kitorang harum ;)


we know we smell good teacher, no need to tell :D:D
cikgu nak bau dengan lebih dekat ke? xD

lol.. stu maza & syafiqah gadoh ngan amzan, shaqeel ngan harith gadoh.
o.m.g....kenapalah nak kecoh kecoh?? =.="
lawak aku tengok diorang xD


masa agama,
pergi surau untuk buat painting (khat) :D
membuat masterpiece yang cantik, menarik, tertarik kau memang the bom!
tapi dalam dunia realiti, sebenarnya buruk... o.o"

rehat,
aku habis makan cepat hari ni.
tapi masih lembab ;D
takpe lah, kat rumah makan cepat!!

of course lah aku makan cepat dekat RUMAH =.='
nak tengok tv + main internet...

hahaha.
you know me :)
elena, siapa tak kenal kan?
buku susah untuk disentuh ;D;D

masa rehat tu tak habis2 cakap pasal Super Junior.
haha, lebeyh2 lagi si Syahira :)
still, Kibum, Lee Teuk ngan Ryeowook, THE BEST
haha, Hee Chul comel bila dia cuba dress up jadi perempuan.

elena: babo! babo! babo!
syahira: udah lah tu!
syafiqah: ko yang babo!
elena: *points at both of them* babonika!
syafiqah & syahirah: =__="""


hohohoho!!
masa ending ending time agama,
sapu sampah -.-
sambil menyapu tu...

hadi ~ mengejek aku.
aqasyah ~ ejek aku nyerh tudung cantik
imran ~ pijak sampah yang aku dah sapu
shaqeel ~ kecoh sini sana


=__=" i knew boys were *kind*
lepas agama,

naik kelas...english.
oh no, we're all late T_T

mula2, farisyah ngan sarah x nak masuk.
they asked farahin to go in first.
then, farahin refused.

aku beranikan diri dan masuk dalam kelas first.
wow, miss geetha was really really mad.
cikgu kasik jelingan tajam kat aku sambil marah kitorang semua :(
especially me, sebab aku masuk dulu...

english period was never and never gonna be peace...EVER!!!
miss geetha suruh kitorang cari perkataan2 dalam dictionary.
guess what? aku bawak 3 dictionary ;D;D
satu pinjam kat zureen, lagi satu lebeyh....aku kasik pinjam kat farahin.

saja bawak lebeyh, mana tahu ada orang perlukannya~

pastu, cikgu suro cari adjectives dari kamus yang boleh digunakan dalam note expansion.
she called me second!

elena: not me, not me, please...not me!! T_T
miss geetha: elena.
elena: oh man! me!

bangon je larh !
at least i found...two?
mischief and enchanting
but since she said "give at least ONE",
aku pown cakap je lah satu. enchanting je :)
ngehehehe..

bm,
mak aqasyah datang,
bawak kek. besar arh jugak ;D;D
cukup untuk tambah kek 4 kali. haha.

shaqeel: cikgu, jangan marah tau. saya x bawa bahagian C.

the whole class was laughing.
nasib baik masa tu aku bukan ngah minum air,
kalau x, dah lama dah tersembur xD

then aqasyah kasik husna kek gak :D
fuiyoo....sweet gile!
kenapa aqasyah chubby? lol. comel jek.

I AM SAYING THIS BECAUSE HE IS MY CLASSMATE.
SEMUA ORANG DALAM KELAS AKU, AKU LAYAN MACAM ADIK-BERADIK SENDIRI.
tapi, jahat sikit lah...ok fine, sbnrnya jahat banyak xD

setiap kali pn. azlinah kasik tambah kek..
berebut semua =.=
shaqeel slalu dapat first dowh!
bengang..


si Arifah pulak tak makan brownies.
aku ambik semua brownies dia xD hihihi

stu, imran ada buat karipap menggunakan...
uhh, paper plates? how i wish they were real...
yummy!!

then..balik!
not so interesting, or happy, or cheerful.
or whatever else. its just normal, like the other days.

smpai rumah, first aku buat,
chat ngan arifah, update private blog, then baru mandi, lunch and do homework :D

Friday, 14 Ogos 2009.

lambat bangun, lambatlah sampai sekolah.
kol 6:00 alarm, kol 6:35 rushing nak buat segala-galanya.

-mandi
-gosok gigi
-pakai baju
-solat subuh
-pakai cologne,deodorant etc.
-pujuk mak kasik duit belanja lebih
-betulkan tudung buat kali 100.
-pakai jam tangan kesayangan
-pakai stokin
-minum MILO

bayangkan...
aku bukannya aqasyah!
dia ada 8 tangan nak buat semua!
aku ada dua! mata je yang lebih lebih :)

sampai sekolah kol 7:10
aku ingat aku lewat.
rupanya tak banyak yang sampai,
ustaz pown lom masuk lagi!

had enough time to talk about Super Junior xD

lepas baca yasiin,
nak larikan diri guna pintu sebelah kanan lepas nampak ustazah azizah berdiri kat luar..
ustazah tengah bersedia untuk cek kuku kitorang lah tu T_T
malangnya, nak larikan diri tokleh!
ustazah zaryati ngan ustaz ngah bersembang kat secret door aku ngan maza.
(secret apa? aku dah tulis kat blog dah! semua orang tahu mana pintu tu ==)

maza cuba sorok belakang natasha xD
x nak potong kuku. aku pown sama, cuba selit-selit kat bahagian mana yang boleh diselit.
maklumlah, aku ni kan kurus, leh selit-selit... hihi!

last2, aku ngan maza ditahan buat kali kedua.
arghh!!! malas lah aku nak potong =.='
dh lah pengetip kuku tu susah nk diguna!

lepas ustazah g tmpt lain..
aku ngan maza..

"USTAZAH TAK ADA! CABOT!!!"

hahaha.
aku ngan maza tak potong pown kuku.
potong sikit-sikit je :P

masuk kelas,
buat latihan maths. fractions.
kewl. i love maths.. (aku tak suka maths T_T)

bukanlah x suka sangat.
tak suka masa part part kene perah otak je :D
asal buat maths je pening =.="
worst, no songs to listen to!
aku banyak salah kat soalan soalan yang mudah.
careless =.= semua salah kira.

elena >>> BABO!

sebelum pergi makmal komputer,
aku ngan syafiqah tukar nombo countdown.
rasanya, ada orang kata dia nak tuka nombor countdown seminggu ni =.=

naik balik, kene tolong sorang budak darjah 1 cari abang kepada kawannya.
arahan dari pn. norlela.
comelnya budak tu :D:D
aku, syafiqah, maza ngan shakir jadik P.A budak tu.

haha, mengalahkan michael jackson.
stu, terserempak ngan En. Faisol.
En. Faisol ejek Syafiqah lagi...huhu

tak baik ejek orang :(
kalau nak ejek, ajak aku sekali ye?

haha, just kidding, just kidding.
ada masa leyh ejek, ejek arhh..
kalau tokleh, janganlah. tengok keadaan :)

stu g ict.
ramai yang bukak AskJud ngan PeterAnswers.
haha, dan aku tahu sape antara yang bukak tu.
teehee!

BI, lmbt 5 minit, kowt...
miss geetha tak marah pown ;D:D
yippie!

belajar-belajar-belajar,
tak boleh bercakap satu saat pown...takut cikgu marah :D

rehat,
syafiqah kejar aqasyah sebab dia cubit syafiqah.
haha, amzan kata diorang pasangan.
ada ke patut! lol :P

english lagi.
blah blah blah!!
stu aisya jumpa aku.
mintak dictionary.

aku bawak pocket dictionary yg ak pinjam kat zc smlm.
malas nak bawak yang besar =.="
berguna gak dictionary aku ;D

masa BM,
shaqeel tunjuk tunjuk gamba dia masa kecik.
comel :)

KENAPA BUDAK KECIK AKU CAKAP COMEL?!!!

sedangkan x comel pown =.="
lol~~j/k

ada soalan latihan ni..
ada nama Imran =.="

"takpe takpe. tak perlu tepuk :) terima kasih"

o__O
bangga lebeyh!!!
takde sesiapa nak tepuk pown!!!
tengok tengok, IMRAN AJMAIN

brator kat luar,
si Imran pegang Times Chamber English Pocket Dictionary aku.
si Aisya kasik dia untuk kasik aku?

noooo~~~ kamus tu ada kaitan ngan Harry Potter!
orang yang duduk kat row tengah, sebelah Dinah ngan Jeremy tak boleh pegang.

bengong! apa kene mengena =.="
balik, jadi macam orang terlebeyh 1000 kali ganda gila.

pastu zc datang blah blah blah.
tengok super junior gak aa.
stu makan2, webcam ngan arifah.
then, wait for his dad to come, played badminton.
then buh bye!!

again, sorry!
sebab dh lama x update.
dua hari o_o

sorry!!!
esok, ak update.
sure! hari ahad pown.
ok? bye...

0 comments. on ".x ada mood."

Post a Comment