7.8.09

Tell Me Why~!!

posted by Elena ♥ at 7.8.09
Give thanks to Allah,
4 the moon and the stars,
Praise him all day for what is and what was.
Take hold of you iman,
Don't give it to Syaitan.
Oh you who believe please give thanks to Allah.

selepas 10 kali mendengar lagu alarm clock yang sama,
akhirnya aku bangun dan siap untuk gi sekolah.
berdiri je, pusing pusing kepala aku @_@

ak smpai skolah bila Pagi Show baru je nak mula.
aku menyesal gile,
aku ketip kuku aku semalam,
sebab aku ingat hari ni Darjah 6 baca Yasiin.

aku rasa kuku pendek lagi susah nak jaga!!
asal terpegang mata pensel je dah kotor D:<
tapi kuku panjang pown susah T__T

cam biasa,
borak borak. pastu tetibe Syasya gi tarik aku.
noooooo, terpisah dari Syafiqah T.T

stu dapat cupcake dr syafiqah.
yay, aku dapat gambar alien.
masa perhimpunan, ada quiz.

cikgu tak pilih yang dari barisan pengawas pown!!!
arghhhh!!! D:<

masa maths,
en. zaidi kasik markah paper 2.
oh tidak. aku dapat 39/40

aku salah nombor 1.
soalan yang tak patut aku salah.
careless mistake!!!

-markah alien sedang menurun tangga-

Kemahiran Hidup,
ngantok. baca buku teks,
yang memang tak digemari.

kalau baca komik, ok lah jugak kan? :D

kelas, agak agak, bising tak?
mesti arh bising :D
tapi, hujan yang lebat tolong coverkan kebisingan yang kitorang buat.
walaupun begitu, kelas kitorang tetap bising.

mengutuk kelas sendiri xD
(kelas lain pun sama jek)
mengutuk kelas lain pulak xD

rehat,
imran cakap english,
cm dalam citerh Pirate Of The Kari Bean ngan Hairy Potter
lawak dowh dia cakap camtu!

lepas rehat,
En. Faisol ganti Miss Geetha.
woot! cikgu ceritakan pasal hantu lah..kene rasuk lah..
Aqasyah penakut :P

aku pown 2 x 5 je.

aku rasa, cikgu nyerh cerita lagi menakutkan dari cerita hantu biasa.
tapi cerita hantu Korea lagi menakutkan dari cerita hantu cikgu.
dan Ju-On empat kali ganda lebih takut dari cerita hantu yang lain!

dalam 3 atau 4 kali cikgu cuba takutkan diorang,
2 kali aku sorok kepala,
1 kali aku jerit.

=.="
masa BM, best gak!!
Aqasyah blurr :D

btw, cikgu suruh cek alamat.
nak pilih Sekolah Menengah....
aku dah "nak masuk skolah ni ke ni??"

aku tak tahu nak pilih either USJ 13 atau USJ 2.
biar arh! aku letak je alamat USJ 6 aku.
kalau nak tuka gi USJ 13, g kat kementerian je lah =.=

ada skalie ni, Maza panggil nama Imran.
turn dia untuk cek alamat.
nama bawah Imran, Syafiqah...

Imran: Hadi!

hahahaha!
syafiqah bengang ngan Imran dowh.
Pn. Azlinah senyum jek ;P
Pn. Azlinah sudah dapat satu rahsia baru!
Syafiqah + Hadi.

JUST KIDDING!!!
terpaksa tulis just kidding - in case syafiqah baca,
mampos aku kat skolah.

stu, ak ejek arh syafiqah masa dia duduk tmpt balik.
alamak, syafiqah dah pegang botol...
cepat cepat aku mintak maaf.

mintak maaf tapi nak ejek balik,
apa gunanya? baik takyah mintak maaf jek :P

stu balik,
tengok trailer cerita 2012

checked!
aku nak tengok cerita ni bila ditayangkan!
and and Shorts too!

aku dah tergilakan lagu
Love Drunk - Boys Like Girls
A Thousand Miles - David Archuleta

oh well..
bye!
esok ada kelas tambahan!
arghh D:<


0 comments. on "Tell Me Why~!!"

Post a Comment