2.8.09

Penat, Panas, Ngantok T_T

posted by Elena ♥ at 2.8.09
gila dowh study group hari.
nasib arh jugak dah x de deal psl pape.
pukul 9:45 pagi aku dah sampai rumah Syafiqah.
angkat meja ngan kusi kat bawah kipas,
stu gi guard house, tunggu yang lain.

Maza smpai, Zetie smpai, Shakir smpai, Aiman smpai and then Imran smpai.
mulakan ngan Pemahaman.
jawapan buku tu banyak yang salah dowh =.="
soalan punyalah susah!
takpe...mencabar minda.

malas lah aku nak ceritakan part belajar nih ;O
masa rehat, kitorang g kat pondok dkt dkt ngan swimming pool.
makan pizza ;)
Shakir tak muat nak duduk (rofl)
si Imran lak makan banyak pizza o_o
cepatnya dia makan! x menikmati kelazatan ke?
mentang2 lah aku makan lembab, Aiman ngan Imran ambil kesempatan nak sorok kasut aku.
pastu semua main baling2 ngan kasut aku T__T

mangsa seterusnya >>> Zetie.
kasut dia dicilok dan dibaling dan dikejar.
macam macam -.-

pastu aku ngan Maza g sorok kasut Aiman.
Aiman buat muka sedih..

kelemahan Elena >>> tengok budak buat muka sedih

mulalah aku rasa kesian (siot...)
aku bitau arh mana kasut dia disorok.
blah blah blah, kitorang cakap pasal cerita HANTU pulak...
seram ada ah jugak.

stu main dalam kolam.
(takde lah smpai baju skali basah =.=")

lepas rehat, smbong belajar.
masa buat maths, bukak lagu :)
lepas habis blaja, tengok video lawak.

stu buat dek...
berjemur tengah panas.
tunggu mak, smbel layan kerenah kawan2.
aku last balik..zzz.

aku datang first, aku balik last.
bagos lah tuh =.="

minggu dpn plan nak buat kat rumah Syafiqah.
bukan plan buat rumah Luqman ke?
tah~~ ak ok jek :)

asalkan hari Ahad bukan rumah aku larh -.-
Sabtu ngan cuti skolah leh arh rumah aku.
freeeeeeeeee!

Shakir kata sebelum belajar minggu dpn,
mandi swimming pool dulu xD
fine, laki kolam kecik, pompwan kolam besar.
kenapa? sbb perempuan banyak x reti berenang, kene belajar kt kolam besar.
kolam kecik tak muat.

ada alasan lagi?

masa balik tengok JLL ulangan smlm punya.
smlm kan ak x tengok >_>
lepas 1 jam, kakak aku balik.
masa keta dh nk dipandu kt luar...

Elena: Minggu depan Transformer ngan Setem lak!!!
Elly: Blah arh!!!
Others: XD XD XD

keyh! bye..


ingat lagi tak??
"WHATEVER!!" <3

oh and btw,
gud luck for tomorrow Year 6 students!

edit:
gud luck for tomorrow's tomorrow, Year 6 students!
(aku tak sengaja mencepatkan percubaan..hehe)

0 comments. on "Penat, Panas, Ngantok T_T"

Post a Comment