8.8.09

Don't you know I'm not attached to materials!

posted by Elena ♥ at 8.8.09
woot! finally over!! no more extra classes!!!
woke up at 6:50....

padahal alarm clock set kol 6 pagi -.-
mmg kalau gempa bumi,
takkan respond pape!

siap2 kol 7 lebeyh camtu.
aku ingat, aku lambat.
tapi macam biasa, sampai sekolah,
ada dua tiga budak je darjah 6.

20 minutes over and akhirnya maza datang.
tahu tak betapa seksanya aku jadi tunggul?
memang aku patut tunggul pown, kurus semacam :D

masa tu, darjah 3 dah beratur,
gi lawatan ke Kuala Lumpur,
dan salah satu bas ialah..

Bas Pink Panther yang bawak kitorang gi..
~PWTC
~Sekolah Kebangsaan Subang Jaya (Choral Speaking)

aku pown nak gi!
cis...first stop, petrosains
aku x tahu knp aku masih x bosan pergi tempat tu -.-

masuk kelas,
syafiqah ngan maza book tmpt kat bawah kipas.
hahaha. sitting at the middle row is much better than sitting beside the window.
tepi tingkap, dah lah x dpt cahaya matahari,
x dpt pndg tulisan kat whiteboard,
panas pulak tu!! gelap semacam :(

belajar BM.
baju cikgu cantik :D:D
tetibe je cikgu cakap, astarghfirullah

ingatkan cikgu tegur aqasyah yang x duduk tegak.
rupanya, imran baru datang.
awal gile dia datang. lagi awal dari Shakir.

=.=
at least, dtg ar gak kan?
last kelas tambahan baru datang.
geng laki pulak nak halau aku, syafiqah ngan maza.
cheh! imran datang, tiga tiga nak halau!!
ingat V.I.P ke apa sampai kene duduk kat tiga kusi?

batang hidung Arifah pulak x nampak langsung.
padahal, dia yang kata nak datang.
smlm, aku tipu dia yg ak x dtg hari sbb nk sleepover rumah kakak aku,
tengok2 dia yang x datang.

free time bm, cerita pasal Super Junior :)
aku masih gilakan Kibum!
ok ok, tmbh lagi sorang... Lee Teuk!

<3 <3 <3

Ryan Higa tetap dalam jiwa :D:D
setia sepanjang hayat :)

maths, macam biasa,
buat test. ok lah, lagi senang dr test yang terdahulu...
cuma ada banyak soalan memeningkan kepala.
soalan ketiga aku dah dapat salah =_="

how can I get the first question wrong for my Maths Trial Paper 2? T_T

oh well,
i hope i won't make the same mistake again for my UPSR.
i can get another chance...right? :D

masa science,
shakir x habis2 tolak/tarik kusi aku!
dah laa terpeki pekik. kecoh =.=
x tahu macam mana farisyah ngan aiman bleyh thn duduk sblh dia tanpa sumbat tisu kt telinga!

stu mdm nita nk cubit amzan.
amzan cuba elak.
tp x berjaya xD mdm nita lebih pantas dan cekap!
kuang kuang kuang...

masa english,
uk oh....pucat x muka ak tadi?
hehe, x siap keje...

si heng kene marah dr miss g sbb x bawak buku.
ak x siap keje, dpt sorokkan.
kesian heng :(

kaki ak agak agak kebas,
gelabah nak buat keje.
tu akibat bila aku ngantok. sume keje x siap ngan sempurna.
bengong!

tengok2 bukannya miss g suro hanta ==
nvm, ak dh habes keje ^^

-.safe. happy.-

smlm aku x smpt habiskan keje,
sbb, aku tertidur :D:D smpt habis smpai info transfer jek.
note expansion x siap.
9:30 dah peluk bantal. hehe.

.balik.

goodbye :) nak tengok super junior lak xD
syahira punya pasal lah aku addicted -.-

0 comments. on "Don't you know I'm not attached to materials!"

Post a Comment