31.7.09

When am I getting my printer back??

posted by Elena ♥ at 31.7.09
woot! happy birthday to AimanDinahSarah.
3 in 1 birthday party, eventhough it's Dinah's birthday today...actually.

cmnih...smlm birthday Sarah,
and smlm nyerh smlm birthday Aiman,
tapi celebrate serentak ngan birthday Dinah.

Dinah dipeluk cikgu...
sobs, aku dah mula cemburu dah ni T_T


masa sampai kat sekolah,
aku call mak aku, cm budak kecik :P
terlupa nak bawak file aku. tertinggal kat sofa.

lepas baca yasiin, aku, Maza ngan Syafiqah terus lari kuar surau melalui pintu depan, sebelah kanan..
tak nak potong kuku....walaupun aku ngan Fiqah dah potong dah =.=
Maza nak mak dia potongkan o_O

kalau aku mintak mak aku potongkan,
tak yah nak haraplah! mak aku tak ada masa untuk potongkan.

"kan dah besar, potong sendiri!!!"

masa Kemahiran Hidup best arh jugak.
cikgu suro kump. lain buat presentation,
aku ngan group laki ngan dinah ngan farisyah tengok satu website nih.
website bongok tuh laa yang mulakan deal antara
aku, syafiqah, luqman, maza ngan shakir.
and i never had a happy ending since that day =.=

OF COURSE! ITS NOT THE END OF LIFE YET!!! ;D;D

setiap kali Shakir ngan Imran nak cuba tanya sesuatu ttg aku,
website tu tak nak jawab ;)
i love that website (website tu ada mystery tersendiri :D)

masa BI,
aku dpat 39/40.
salah nombor 5....huhu!
cikgu suroh aku ke depan.

NoOoOoOoOoOoOoO!!!

cikgu cubit bahagian pinggang.
tak rasa macam cubit pown =.=
ak cm nk tak nk je g kt cikgu.
huahh~~ lol!!

tapi, mmg betol apa cikgu ckp,
aku cuma ada tulang, takkan rasa sakit kalau dicubit pown.


masa BM best giler!
nyanyi lagu happy birthday :D
best dowh, siap ada 3 kek lagi.
aku ambik 2 jek..

kek wane coklat cair tuh lebih sedap.
yumm, ak ambik, tapi aku share ngan arifah, zc, maza ngan syafiqah.
sharing is caring,
tapi arifah ambik lebih2.

I STILL WANT THE STRAWBERRY!! T_T

tak pe tak pe, dalam peti sejuk ada xD
let me check...


NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!


strawberry dah habis T_T
haiyoo~~ masalah betol.
esok tak ada kelas tambahan!
Yippieeee!

boleh tido lama2 sikit kan? :D
and boleh guna pc lama2 sikit kan? :D
boleh main PS2 lama2 sikit kan? :D

Digimon, Naruto ngan Guitar Hero..
HERE I COME!!!!! WOOHOO

dah lama x main PS2.
last aku main, 2 minggu lalu,
bila sepupu aku datang :D

(ak akan duduki percubaan kedua yang lebih susah...ada lagi ke masa nak main??)

markah dalam Pemahaman Didik ak semakin lama semakin menurun..
sobs.


Percubaan Pertama..

Pemahaman: 83% (nooo)
Penulisan: 90% (yay)
Maths: 98% (wooot!!!)
BI: 94% (finally, higher than 90%...!!!)
Science: 84% (aww..)


I want all 90% above!
mk ak ngan ayh ak kesah kalau ak dpt 90% ke atas jek.
90% ke bawah? tak main ahh... =.='

masa Pertengahan Tahun, aku dapat 5A..
ayah aku nk kasik aku hadiah.
ayah aku tanya apa aku nak..

"Laptop?"
"New Handphone?"
"Nintendo Wii?"
"New Bicycle?"

dan banyak lagi!
semua aku tolak, sobs..walaupun semua aku nak.
sabar, tunggu lepas UPSR!
then I wanna get everything I want!

I want a pet cat!
I want piano!
I want a brand new nice beautiful room!
I want my room to have air-conditioners!
I want to have a new handphone with loud speakers!
I want a new radio...with base!
I want a new ceiling fan!

I WANT EVERYTHING WHICH IS NEW!!!

if I should, I want new BOOKS!
but, i probably won't read them =.=
only sometimes...when I'm free!

cheh, aku mintak semua.
tapi, aku akan dapat satu atau dua jekk.
kalau campur semua, mungkin dah lebih 10 ribu.
ingat apa? kaya? nope!

hari ahad ni,
study group kt rumah Syafiqah.
yay~~ kita boleh jalan2 DALAM swimming pool.
swimming pool yang BUDAK KECIK lah..
kalau yang besar...basah baju =.=

k arhh,
buh bye!
nanti aku post lagi ek?
chat dalam MSN leh x??
bosan :(

0 comments. on "When am I getting my printer back??"

Post a Comment