29.7.09

50 - 50

posted by Elena ♥ at 29.7.09
Pukul 6 lebih, aku dah sampai sekolah.
Finally!! Aku sampai lebih awal dari Mdm Ranjit.
Success? Tak...belum lagi.

Selagi tak dapat 5A untuk UPSR,
aku belum SUCCESS lagi!
(aku bukan cakap pasal buku Success tu ye?)

masa English,
kene buat presentation. haiyo...
last minute nyerh keje mmg padan dengan presentation kitorang.
teruk semacam... o_O

kumpulan Vanessa buat presentation best :)
blah blah blah.
masa rehat, lawak aaa jugak.
Syahmi sibuk mencari Syahira (xD)

lepas rehat, masih English.
hadoi, kene tegur dr cikgu...
no, i think it's more to kene marah

kenapa minda aku lembab sangat nak construct sentences?

masa Maths, best gile nak mampos.
kelas macam...nak kata macam pasar malam, tak pulak..

lebih dari pasar malam!!!
macam kat HOSPITAL TANJUNG ALIEN!

kecoh betul.
mentang mentang lah cikgu semua busy,
enjoy pulak dalam kelas :D

aku rasa, aku yang mulakan pergaduhan.
hehe, pastu semua perang.
kita curi pensil box, baling2

seksa hidup dalam kelas 6 Rajin!
(tapi lawak lah hidup dalam kelas 6 Rajin :D)

imran curi pensil box orang,
aku curi pensil box dia,
dia ambik beg & pensil box maza.
maza bengang ngan aku, tak pasal2 dia termasuk dalam perang dunia yang ke 21.
dia tak kasik pensil box aku, aku pun x kasik.
dia ambik syafiqah punya pulak.
pastu dinah kasik spek mata dia.

boleh ke bayangkan 6 Rajin masa tu?? xD

En. Zaidi kemudian kasik kerja,
buat Maths...sementara cikgu guna camera kat tapak perhimpunan =.=
nak buat macam mana?
tak ada pensil...terpaksa guna Imran punya.
haha, cukup2 tiga pensil untuk aku, syafiqah ngan maza.

Imran..
guna pensil khat aku =.=
boleh ke tulis guna pensil tu? o_O

geng laki pelik..
"kenapa semua pensil tak ada lead!!!"

haha, diorang nak guna pensil kitorang,
tapi x berjaya, sbb org sini guna pensil kayu xD
aku guna pensil lead pun, cilok lead orang lain.
lead habis stok.

bukan macam Imran,
stok dia banyak!

last2,
kitorang berdamai.
pulangkan pensil box masing2.
yang tambah lagi marah,

KAWAN LELAKI CAMPURKAN BARANG
AKU, SYAFIQAH NGAN MAZA!
TERPAKSA CARI BALIK!!! MENYUSAHKAN!

stu...

Imran: weyh, mana spek aku?
Elena: ha? takde ngan aku...
Zureen: Oooo, sini!
Imran: bengong!!!

lmao
lawak lah diorang ni :)
rosak tudung aku gelak.
(tak habis habis tudung!!!)

pukul 1,
gi bicycle shed, makan!

Elena: weyh korang, jom lah makan, aku belanja!
Syafiqah: hah? ko belanja?
Elena: ye lah!
Syafiqah: bukan mak Maza dah masak ke?
Elena: sape kata aku nak belanja makan nasi? ais-krim cukup ah!

lepas makan, disebabkan aiskrim dh habis,
aku belanja syafiqah makanan ringan.
sambil jalan, sambil makan.
dalam perjalanan ke kelas,
Shakir panggil aku beribu ribu kali..

"Makhluk Asing!!!"

tpi sekali pun aku x dengar xD
buat susah susah je panggil.
sampai kelas, aku, Syafiqah, Maza ngan Shakir main Hamburger.
setiap kali Shakir kalah lepas aku kalah,
tapi tangan dia x de lah kena tangan aku :D
bagus! tapi setiap kali dia nak kasik jarak antara tangan aku ngan dia,
mesti aku jerit dowh xD
takut kene =.=

pastu ambik hand sanitizer dari Maza.
Imran ambik terlebih banyak.
stu Maza kasik aku 3 titik.
masa dia nak kasik Shakir, aku cepat2 tadah tangan aku atas Shakir,
hohoho, jadi, aku dapat 4 titik hand sanitizer.
banyak ooo xD

masa sains lawak,
pn. azizah dgr harith ckp ICE CREAM instead of ICE CUBE
lol! ada top secret pasal aku ngan syafiqah..

kitorang makan gula gula dalam kelas...hehe.
atas alasan.....LAPAR! XD XD XD

penolong ketua pengawas leyh,
aku pun leyh aa kan? hehehehe!!!
kitorang cilok Maza nyerh gula gula.
Maza x pasan pun.
masa tinggal sikit baru kitorang pulangkan..

Maza: Selamat gula2 aku kat tangan korang...haihh~~

selamat tinggal wahai gula gula.
teruk dowh.
syafiqah kata dia boleh jadi gila duduk sebelah aku.
kalau ko gila, aku lagilah gila!

penat betul hari ni.
homework apa aa?
esok pakai baju pj ke?
ak nk pakai baju skolah terus je lah!
malas nk pakai baju pj...

rasa nk tido pown ada.
ngantok!!! semalam aku tido dr kol 3:45 smpai 6:15

BEST!!!

tapi malam tu aku tak dpt tido T_T
sbb dh dpt tido yg cukup petang smlm.
slept at 11 pm.. zzz

overall,
hari ni 50% best, 50% tak best (becuz of something... ==)

tata!

0 comments. on "50 - 50"

Post a Comment