20.7.09

Penyakit yang dihidapi oleh Nur Elena

posted by Elena ♥ at 20.7.09
Penyakit aku? Tidur masa tengah-tengah nak belajar -.-
Tak caye? Sudah aa~!!
Terutama sekali masa nak belajar Sains ataupun Pemahaman.

X habes lagi 1 page dah tido.
apa punya budak lah ni!
td, pukul 3 aku mula belajar...sambil dgr lagu dr playlist aku.
so it all makes sense that I didn't switch off my computer!
hehe, smbel2 dgr lagu tuh, online tetap online.
cuma x layan je lah :)

aku tahu antara korang mesti tak boleh belajar sambil dengar lagu.
aku boleh lah jugakk...
tapi sains, english ngan penulisan kene kurangkan lagu!
and pemahaman too!!!
Maths? I extra extremely desperately need SONGGGGGGGGSS~~~

stress bertambah-tambah ooo kalau x ada lagu nk buat maths.
kira sini, kira sana. otak pecah, kawan!
balik kpd topik :)
pukol 3:30, aku bangun dr tidur sbb terdengar gate rumah terbuka.
terkejut -.- rupanya mak aku nak sapu halaman rumah.

aku pun sambung buat pemahaman.
hampir2 nak tidur.
nasib boleh tahan mata dr tutup smpai habis buat 2 ujian.
haihhhhh~~~ ponat, ponat!
aku rehat 5 minit, makan strawberi, nenas ngan anggur :)
(dah rehat (tidur) pun nak rehat lagi. terok gile aku ni :P)

kemudian aku beralih kepada subjek Mathematic.
WMP dh sedia nk mainkan lagu I Lay My Love On You, Smooth Criminal, As Long As You Love Me, I Know You Want Me, Taking Back My Love, Beat It....
macam-macam lagi lah!!!

aku dapat siapkan Paper 2 dalam masa 40 minit.
I think lah, tak tengok jam betol2.
harap2 soalan yang keluar esok senang untuk aku jawab...amin
lepas habis buat Maths, aku hafal format Penulisan, Bhg B.
Bhg C.....bantai je larh!!! Bhg A aku buat berapa gambar tah.

and then, I'm back to Pemahaman.
haihhh~~~ aku buat buku Didik Pemahaman.
bukan buat lah, baca dn jawab dlm otak je...
susah!! T_T ada perkataan yang x ada pun dlm Kamus Pelajar aku.
nnt kene beli Kamus Dewan lah!

after half an hour...
(pukul 6:30)
mak aku masuk bilik aku,
nak guna pc... lagiiiii sekaliiiii~~~
kebetulan mak ak masuk, lagu Don't Trust Me.
lagu tu saje je nak kenekan aku tahu tak!? urghh...

dah lah speaker aku bukak KUAT~!!
ak dh bayangkan...mcm mana mk ak marah sbb bukak speaker kuat
(as always -.-)
aku mmg jenis suka bukak speaker kuat2 :D
kalau mk ak kt hall tgk tv, bunyi lagu lagi kuat dr tv :)

tapi apa nak buat?
ak malas nk adjust volume, tuka lagu, mutekan part tooot...
biar je larh!
mk ak x marah pown -.- tp mk ak mrh sbb ak sepahkan katil.

Elena: Tak payah kemas lah ma...nnt malam nk Ena tido gak -.-

yeah, katil ak as messy as messy miss elena right now (na, na, na)
okey! bye...masa rehat aku dh habes!
time to study again ;)
and I don't think I'm done with homework >_>

esok bwk buku bm ngan maths je kan??
anddd buku agama 1/2 (ustazah nk kitorang hanta esok!)
keyh! bye...

goood luck to all Year 6 students tomorrow :)
semoga minda kamu terbuka untuk menjawab soalan soalan periksa.
semoga soalan yang susah akan menjadi senang.
harap2 semua murid dpt markah yang memuaskan ^^

0 comments. on "Penyakit yang dihidapi oleh Nur Elena"

Post a Comment