3.7.09

Kenapa...

posted by Elena ♥ at 3.7.09
Bitau aku cpt!
Kenapa sng sgt ak nk dpt rahsia kwn2 aku?
Laki ke, perempuan ke...
sumerh aku dpt dlm sekelip mata!
diorang percayakan aku?

hmm..
entahlah.
tapi sekarang ak dh tahu rahsia kedua dua kwn baek pompwan aku yg TERBARU.
lelaki...ak tahu sesetengah rahsia diorang,
walaupun diorang bukan kwn baek ak.

haih,
best ke simpan rahsia?
entah.
kadang2 otk aku nk pecah asyik simpan rahsia org.
tapi rahsia sendiri terkunci rapat.
pantang kalau aku bitau sesiapa.
keluarga aku?
satu rahsia pown aku tak beritahu.

mungkin adalah jugak satu dua rahsia yg ak bitau kakak aku.
bukannya kakak aku nk kesah pown -.-"
tp rahsia tu dh expired dh,
rahsia masa ak drjh bape tah!

kawan baek aku?
diorang bukannya boleh dipercayai 100% pown.
haha,
jahatkan aku?
spttnya kawan baek kene percaya.

tapi aku laen,
walaupun diorang kwn baek aku,
sebaik baik macam mana pun,
ak tak boleh beritahu 100% rahsia aku.

kadang2,
diorang bitau org laen.
perempuan, macam tu la.
perempuan sng nk pecah rahsia kt org laen.
knp? sbb perempuan lebih percaya kwn diorang.

bukan mcm lelaki.
sesetengah lelaki 100% boleh simpan rahsia.
diorang senyap je.
susah nk cari lelaki yg simpan rahsia 100%

aku?
aku simpan rahsia semua kawan aku.
kawan x rpt aku,
sumerh aku simpan 100%
tp rahsia kwn rpt ak,
mesti ada 1% yg ak bitau kwn rpt yg laen.

mcm tu aa..
rahsia kwn rpt bitau kwn rpt yg laen.
percaya sangat dgn kwn tu -.-

tp skrg ak ttp simpan rahsia.
so...

SESIAPA NAK KASIK AKU RAHSIA LAGI?
SILA BITAU AKU DLM YM ATAU MSN.

~cheh...tules post punyalah panjang.
tapi last2, poyo jugak -.-"

0 comments. on "Kenapa..."

Post a Comment