22.7.09

There's no one like you, You speak to my heart

posted by Elena ♥ at 22.7.09
Obsessed with Westlife right now :)
Malam karang obsessed ngan Michael Jackson pulak -.-
Confirm punye!!! Sebelum tido~~
"Don't wanna see no blood, don't be a macho man"

Hari ni ak sampai skolah lambat dowh!
tapi takde lah lambat sangat :P
ak sampai2, naik kelas terus sebab ngah hujan
pagi yang gelap, kini sudah teranggg xD

sampai kelas, Kertas Sulit Model Aktual Mathematics dikeluarkan.
aku chek soalan2 yang ak x dpt jawab ketika sedang mengulang kaji malam semalam.
memule, aku tanya syafiqah ngan mazarina.
mereka tak dapat jawab. aku panggil sarah.
dia tak dapat jawab...
kemudian aku menjelajah ke tempat Jeremy.
ahah! dia dapat jawab ketiga tiga soalan yang aku tak tahu macam mana nak buat.
tapi...ada lagi satu je soalan yang tidak terjawab oleh Jeremy.
apa lagi? tanyalah genious maths kita!

Luqman!!!

bila ak jumpa Luqman, ak rasa Syafiqah tak pandang pun aku.
zzz, janganlah marah Syafiqah T_T
aku nak dapat ilmu jee!!
pastu gi kat Heng...
Shaqeel, Luqman, Aqasyah, Huzaifah ngan aku diri keliling Heng.
menunggu jawapan.

hampeh! pakar maths pun tak dapat jawab!
apatah lagi Nur Elena :(
masa dapat Paper 1~~ okay lah!!
sumerh aku dapat jawab kecuali dua soalan.
dan dua soalan tu aku main bantai.
mampos lah soalan tu, apa aku kesah!

lepas ambek periksa,
masa Miss G, tp cikgu x masuk.
jadi Pn. Azlinah la yang ganti (rasanya la..)
cikgu kasik kertas soalan, kitorang jawab.

masa rehat,
aku ngan syafiqah lambat g kantin sbb kitorang hanta buku BI Segar Minda.
aku habes keje BI ari Khamis, ari ni baru nak hanta.
tak menepati masa! (beralih topik ke Bahagian C ke???)

then pegi kantin,
ak makan pulut panggang yang mak aku buat.
sedap~~ ak kasik sikit kat syafiqah.
dia komen: mak ko letak cili api/padi ke?!!!!

tak logik...tak pernah ak makan pulut panggang ngan cili padi skali!
baru teringat cerita semalam.

mak aku sediakan jambu batu ngan asam skali dalam pinggan.
yang perlu aku buat ialah paksa diri aku pergi ruang tamu untuk ambil makanan.
malas nak bangun =.=
selepas beberapa saat memaksa diri,
barulah gam gajah yang terlekat kat seluar aku tak melekat lagi dan aku bebas untuk ke mana mana.

tak...aku tak letak gam gajah =.='
tp mmg ak rasa macam gam gajah terlekat antara ak ngan katil sbb ak x nak bangon langsong...zzz

aku pun ke depan ambil jambu batu.
baru rasa satu, dah ke dapur buat air ribena + beribu ribu ketul ais.
ak tak perasan mak aku letak cili padi ngan jambu tu skali!!
T_T sejak bila mak ak biasa letak jambu batu ngan cili padi??
tk suka! tk suka!!

lalala~
lepas rehat,
masa siapa ah?
entah la... :D

masa en. zaidi,
cikgu bincang ngan kitorang Maths Paper 1.
ak dapat 38/40...
2 soalan yang aku salah tu dedua aku bantai.
haiyo!! careless lah!

soalan yang pasal bil ngan cili 300 gram tuh!
bodo dowh, ak dh dapat semua.
aku campor...dpt RM 70 lebeyh.
tp ak terlupa nak tolak T_T
careless!!! jawapan dia A.
menyesal aku tak baca ngan teliti.
menyesal aku tak ikot apa shakir cakap.

lol~~

lagi satu yang shaded tu bla bla bla.
mmg soalan tu ak bantai sbb tak reti langsong!
stu en. zaidi ngejek 3 in 1

syafiqah suka luqman
hadi jealous, dia suka syafiqah

tapi lepas tuh,
topik berubah kepada...tahi lalat luqman.
3 words... LAUGH OUT LOUD

cam bangang dowh~
stu cikgu ckp psl upsr..
this that. stu asrama penuh.
siapa berminat nk pergi asrama penuh?

aku tak kesah, tapi kalau boleh aku tak nak..
tapi kalau dlm dunia ni hanya wujud asrama,
ak nk g MRSM... walaupun susah nak g situ..zzz

pendek kata... i want my mummy!!!
hoho! ak nak jaga mak bapak aku :D:D
no! i'm not spoilt!

masa science..
okay okay lah!
pengawas kene jaga kelas.
bukan semua pengawas larh -.-
masa tu, baju biru aku bukan topeng :)
ak betol2 jerit macam anjing terbiar.

tak, aku bukan anjing.
aku half human, half alien.
akulah... ElenaGilerr
lol :P

masa ak teman syafiqah g tandas...
syafiqah: apesal cikgu mula ejek balek T_T
elena: ingatkan cikgu dh lupa atau dh jadik baik...lol

cikgu macam ni tau,
minyak kereta dah nak habis, jadi cikgu nak rehat.
lepas beberapa minggu, isi minyak dan kumpul tenaga,
and then, baru cikgu start enjin dan bawak kereta 120km per saat.

tak faham?
yelah...aku terangkan dengan lebih jelas :D

macam ni!
cikgu dah buntu akal, tak tahu nak ejek syafiqah apa lagi,
jadi cikgu pun rehat.
selama beberapa minggu berehat, cikgu pasang telinga dan kumpul rahsia,
selepas itu, baru lah cikgu gabungkan idea dan mula mengejek tak habis habis.

faham?!!
tak faham? blurr lah ko ni =.=
lambat catch up!

balek...
beli aiskrim.
Imran >>> "alien..."

sabar jelah...
stu ak ngan Joanna lari sampai kereta.
susah lah nk lari ngan kain =.='

at least zureen tak ada masa tu...
kalau tak, selak sini, selak sana.
ye, mmg zureen gatal xD

bukak enjin kereta,
tengok minyak...tinggal siket :P
bukak aircond, fly fm.
lagu no bounderies. ak bukak speaker kuat2,
sarah yang kat luar pown leh dgr =))

lepas hanta nanthinny,
g kat satu kedai nih jap..nk beli ais batu.
ais tuh utk suatu jamuan. mk ak tolong belikn utk kwn dia.
ak pown turun lah kereta..mk ak tunggu kt dalam.
ak beli ais = 50 sen.
stu kasik mk ak....mk ak kata siket sangat.
suro ak beli lagi satu.
aku pown mintaklah lagi sekali

"nak ais 50 sen lagi bang! :)"

stu abg tu suruh lah lagi satu pekerja tuh utk ambek kan.
hoho, pekerja tu bengang ngan ak.
tadi tak nak mintak 2 skali gus.
xD xD xD
sabar je lah bang, mmg customers ada banyak kerenah!!!
macam aku!!!

lepas ni ak nk blaja sains ngan inggeris.
science, some human says its hard.
english, miss g says its slightly difficult.

k larh~~
bye! nk blah :D

arifah~~ jangan nk perasan..
by ais, i don't mean Arifah Izzati and Sarah
xD xD xD (famousnya kump. ais dalam post ak kali ni)

0 comments. on "There's no one like you, You speak to my heart"

Post a Comment