18.7.09

Senyap semacam.

posted by Elena ♥ at 18.7.09
Good evening! its 7:07 pm now...
Kepada sesiapa yang tak perasan sesuatu,
lagu pertama playlist ak dh tuka, playlist dh tuka, cbox dh tuka,
layout pown dh tuka!!!

Malangnya x ada sesiapa pun nk lyn shoutbox yg ak baru buat =.="
Macam ni lah..

First people to chat in my new shoutbox will win a cracker!
Okay? Deal! Mari kita sama2 lihat siapa bakal memilikinya hari Isnin nanti.

Layout blog aku ni layout private blog aku yang dulu =.="
Uhh, I have a problem.
Apa password utk gmail yang ari tuh kitorang buat kt Makmal Komputer???
Takde sorang pun yg on dan boleh ditanya ttg password & username!

~~~~~~~~

Tadi aku off sejam lepas Arifah off,
blaja Science, Maths and English.
you know what?

Mdm Ranjit beritahu budak darjah 5 yang peperiksaan percubaan Sains yg bakal diduduki tak lama lagi oleh murid Drjh 6, susah
Aku dah lah lemah dlm mata pelajaran tu!! T_T
terutama sekali paper 2 =.="

And I have to focus on the time!!!
Mathematic aku kene habes dlm masa 1 jam!
Lebih baik kalau 50 minit!
Tadi, geng laki yg pandai Maths habes dlm masa 50 minit je dowh!!!

English, kene tingkatkan Paper 2,
Markah Nur Elena kene meningkat!!!
Maksud aku...Note Expansion :)
Ah, who cares! It still gives the same meaning xD

Esok, Pemahaman!!!
and kene hafal format Penulisan yg selama ini aku bantai je.

Agama kene hafal surah T_T
Knp aku bodoh sangat hafal lagu bila aku sepatutnya hafal surah?
(Walaupun Agama tak masok periksa...)

Okeyh, tu je kowt aku nk tules =.="
Blog aku tibe2 jadik senyap semacam..
(mmg selalu senyap pown)
Kecoh aa kan blog nih! ;)

Bai Bai!

0 comments. on "Senyap semacam."

Post a Comment