16.7.09

Gagal lagi...tension aku!

posted by Elena ♥ at 16.7.09
Lagu Mixpod sudahku tukarkan lagi.
lagu first lagu Akon.

sbnrnya nk ltk 'Be With You'
tp, tak kuat so ak random jek pileh lagu Akon.

Aku smpai sekolah tak awl, tak lambat.
kiranya, ok ok lah!
smpai sama time ngan syafiqah.
naek tangga...
kalau shakir...mesti dia kata

"penatnya mendaki gunung yg tinggi."

hahaha, tu kata shakir lah.
aku x kata macam tuh.

aku x kata macam tuh.

aku lebeyh suka mendaki gunung!

biasanya ak akan kata

"it's tiring when we have to hike the tall mountain"

dpt bezakan?
lmao. dua dua lebih kurang sama je :)
en. zaidi tak masok kelas.
sah sah cikgu tak dtg.
pn. too masuk, suroh kitorang buat didik.

before that,
baca magazine michael jackson.
and ckp pasal citerh korean nih...

Super Junior!

you know what?
i'm in love with Kibum!
nk tahu siapa?
find out yourself.
he's so so cute and adorable.

pukol 7:30 kowt..
zetie ngan luqman sampai.
omg, LOL!
shaqeel started thinking about negative things.
I can imagine what's gonna happen if Shakir wasn't absent this morning.
dia mesti gelak tak habes2 =.="

but yeah,
i was laughing too.
syafiqah was like...
speeeeeeeeeeechlessss!

shaqeel menggelarkan zetie ngan luqman,
pilot and stewardess.
and then teacher asked them what time did they go to sleep last night.
o...kay? you should know how we react!!!

masa pj, maen basketball.
i'm in the green team!
Aku jadik Goal Defender.
Syafiqah jadik Goal Shooter.
Maza jadik Wind Defender.

it was fun!!!
and sweaty, of course.
the green team won!
yay? i wanna play this next next week.
what about next week you ask?

in case you forget, next week have...

TRIAL EXAM!!!

now i have no time to get online in the evening.
back to school..
lepas pj, we were lining up, walking to class.
tp terhenti sbb lelaki sumerh berkumpul kat laluan blok C.
ingatkan diorang kene denda.
syafiqah tanya imran apa yang terjadi.
and imran told her andd

oh cheh -.-"

kitorang pown bersantailah kat situ.
berpeluh peluh.

aku: argh, malaslah nak masok kelas. kita berkampung jelah kat sini. tak larat aku nak bangon.
syafiqah: o_o

pastu...

farid: luqman suka ____. Elena jealous.
elena: hotak....

aku sbnrnya nk ckp 'hotak kau'
kiranya, ak nk jadik kurang ajar siket arh.
tp tak jadik...hati ak tetap memanggil nama aku.

elena! oooo elena. sabar jelah elena oi...

btw, aku duduk dpn planet aku sendiri :D
jupiter...hohohoho!
imran tanya aku mana zuhal.
aku tanya zureen...apa zuhal dlm bahasa inggeris?
hihihi :)

zureen pown x tahu! -rofl-

akhirnya boleh masuk kelas lps kelas pengukuhan tamat.
masa sains,
cikgu puji kitorang HARUM SEMERBAK.
thank you teacher xD

masa agama,
blajar and this and that and this and that.
and two @_@ guys sang SEMPURNA
ish ish ish
sedapnya suara...

aku kagum gile dgn diorang!
mmg ada bakat untuk menjadi seorang artis.
kalau pergi uji bakat, mesti dipilih!!

Harap harap lah...

masa rehat.
tuka baju.
syafiqah first, again =.="
zureen and maza was 2nd and 3rd.
i'm the fourth and arifah was the last.

lepas rehat,
masih agama lagi.
shaqeel ckp syafiqah hisap rokok.
macam2 bau ada..

~roflmao~

ada dua tiga orang percaya kata kata shaqeel!
hadeh...shaqeel nih.
lawak lah pulak!!!
masa english, bila aku dh dkt nk sampai ngan pintu kelas..

elena: ingat tau zureen, arifah! jgn ketuk pintu :)
zureen: kk

masok kelas..
hampeh.
cikgu keluar meninggalkan brg2nya di ats meja seketika!

elena, zc, arifah: le' eleh!
elena: buat suspen je dowh aku nih!

XD XD XD XD XD
bila cikgu masok,
baca topik2 dlm buku teks.
miss g suruh ak baca satu ayat nih..

aku tak faham kenapa aku tak lancar bila nk baca kepada satu kelas!!!

korang tahu tak betapa peritnya hidup aku?!
ak dh cuba jadik seorang yg yakin.
ak cuba kuatkan suara.
aku cuba tak gagap.
aku cuba tak belitkan lidah aku.
aku cuba baca perlahan.

tapi aku x yakin,
ak punya suara masih slow,
aku tetap gagap sedikit sebannyak,
lidah aku masih terbelit belit bila nk baca ayat,
aku masih baca dengan cepat.

KENAPA AKU NAK CEPAT?
masih ada byk lg masa!

perasaan aku bercampur aduk.
sedih, geram, benci.
argh!!!
tension T_T

masa BM,
buat petikan bhg C and buat didik pemahaman.
ada petikan tentang 'Elina'
lol? ak gelak sekali je.
masa cikgu ckp

"jom tengok petikan tentang Elina"

tak tahu lah apa yg lwk sangat =.='
tp aku geli hati dgr ayat tuh!
masa balik, beli aiskrim.
g kat kereta.
ak, atira ngan joanna sepakat nk lock kereta,
tak kasik nanthinny masok.

by the way!
its her birthday today :)

-switches on Happy Birthday by The Click Five-

bila mak aku smpai kat kereta,
kitorang sumerh cpt2 bukak lock kereta tuh.

joanna: nanthinny, come in lah! why u lock yourself outside?
elena: yeah! come in lah. not hot meh outside there?
nanthinny: you all don't let me come in!!! joanna lah!
elena: eh no! joanna was very innocent. she was reading a book just now.
nanthinny: no~!!
joanna: yeah, we were ALL reading a book just now!

bangang dowh kitorang.
mak ak senyap jer kasik kitorang gadoh.
lol!

then balek,
k larh! bai bai
have plenty of works to do =.=

.TATA.

0 comments. on "Gagal lagi...tension aku!"

Post a Comment