28.7.09

Pahal Panas Semacam?

posted by Elena ♥ at 28.7.09
ello! pe kabar? sihat?
tiba tiba je baik.. antena alien senget sebelah ke?

hari ni,
aku sampai sekolah terlebih awal.
sebenarnya terlebih lewat!!!
hihi, bangun lambat :D:D
yang aku tersengih sengih kenapa? =_=

tudung pun saja nak mainkan aku!
rosak sini, rosak sana.
nak aje aku ambik gunting, potong tudung tu!
ganas tuh :P

masa muzik bes gak ari ni.
pn. azlina kadir ganti pn. ooi.
aku, shakir, syafiqah dengan maza reka karya untuk majalah sekolah.
teruk dowh idea kitorang!
tapi masa nak reka, lawak :D

masa agama,
kena hafal dalil apa tah..
hoho. kitorang belajar topik apa aa tadi?
syirik la =.=' buat buat lupa pulak alien ni...

ustazah tanya dinah,
apa maksud makhluk?

makhlu-qman

pastu siapa tah kata.
makhluk asing.
haih! kene ejek lagi :D
tapi aku suka kene ejek 'alien' -lol-

masa rehat, syafiqah belanja aku seringgit,
sebab syahira belanja syafiqah terlebih banyak.
rezeki jangan ditolak. ngahahaha!
harap harap maza tak baca post ni o_o

shush, jangan beritahu maza aku dibelanja.
nanti dia marah...hehe
shush girl, shut your lips! do the hellen keller, n talk with ur hips.

masa bm,
lawak lah jugak.
sotong tetap sotong, tak boleh diubah lagi!
shaqeel pun dah terikut cara duduk aqasyah.
aqasyah sotong,
shaqeel shark tale,
jadi macam mana shark tale boleh jadi sotong?

oh ya,
masa science, mdm nita nak masuk kelas,
cikgu terdengar geng lelaki cakap pasal suami yasmin ahmad.

mdm nita: cakap pasal suami apa tu??

hahaha.
teruk dowh.
imran pula tak habis habis cakap pasal

SALTED FISH?

anyways,
masa maths,
baca karya yang direka oleh arifah.
dia tulis tentang aku, zureen, shakir, syafiqah dan maza.
aku gelak masa dia tulis tentang aku ngan shakir.

Elena suka sangat berchatting,
patutlah dia digelar sebagai makhluk asing :D

shakir punya...

Shakir selalu datang sekolah lambat,
tergedik gedik macam orang cacat.

jahat dowh.
tapi shakir punya lawak sangat.
shakir sendiri gelak bila baca =))

masa balik,
imran ejek aku alien + busuk.
sabar...sabar...sabar...
arghhhh!!!

lepas murid kelas 6 Usaha kuar kelas,
Raimi jumpa aku sambil tanya..

"Tadi Imran ejek kau apa? Susu??"

haiyoooo!!!
pahal pulak dari busuk jadi susu???
hadehh.

sampai kat bus stop,
fahim beritahu aku pasal jantina Yasmin Ahmad.
sekarang aku lebih faham tentang asal usul Yasmin Ahmad.
thanks Fahim!

tu je lah,
bai bai, aku nak chat chat ngan rifah :)
heheh. nama pun alien kan? mestilah chat je keje.

dah lupa ke??

Elena suka sangat ber-chatting,
patutlah digelar sebagai makhluk asing.

:D:D:D

0 comments. on "Pahal Panas Semacam?"

Post a Comment