23.7.09

Peminat Kimi Raikonen?

posted by Elena ♥ at 23.7.09
Darjah: 3/4
Situasi: Di rumah, hadapan televisyen
Menonton: Formula 1
Ditemani oleh: Ayah aku :D

Suatu ketika dahulu, aku seorang yang suka menonton Formula 1 dan MotoGP. Aku memang peminat Kimi Raikonen dan Valentino Rossi. Mula addicted tengok, sebab ikut ayah aku tengok.

Suatu hari,
Aku terdengar bunyi kereta dari ruang tamu, sah sah F1. Aku tak melepaskan peluang menonton televisyen. Aku berhenti main game Mathematic (congak) dalam bilik aku dan segera ke ruang tamu.

Ketika itu, aku tanya ayah aku tentang pemain F1 yang aku gemari..

Elena: Papa, Papa! Miki Raikonen number what??

bila aku fikirkan semula,
apa kejadah nama Kimi Raikonen jadi Miki Raikonen?

kau ingat apa Ena? Mickey Mouse? :P

peminat original ke spicy ni?
sial..

0 comments. on "Peminat Kimi Raikonen?"

Post a Comment