27.7.09

Layan :D

posted by Elena ♥ at 27.7.09
ok x lagu playlist ak skrg ni?
ak cuma ubah satu lagu je -.-
lagu 1st letak lagu Akon - Be With You.

lagu ke berapa tah,
lagu Ketika Ini - Estranged
tak boleh belah dowh lagu tu dalam kepala.

Ketika ini, ku rasa kehilanganmu..
Ingin ku imbasi keadaan itu!
Ketika ini, ku rasa kehilanganmu..
Ingin ku ingati keadaan itu~~~

hari ni, murid darjah lima kene jawab soalan Ujian Bulanan ke-3
good luck untuk ujian esok!

dalam kereta pagi ni,
layan lagu I Got A Feeling... (FFM)
dalam kelas 6 Rajin,

I got a feeling,
that tonight's gonna be a good night,
that tonight's gonna be a good night,
that tonight's gonna be a good good night.

i hope tonight's gonna be a good night~~
harap2 aku mimpi yang bilik aku ada air-cond :D
mimpi boleh jadi kenyataan!

segar minda cam bengong dowh -.-
Shakir dah larh sampai lewat,
dia boleh lagi borak borak.
teruk betul, hoho~~
pastu masa nak gi perhimpunan,

shakir bitau tentang deal kat Luqman..
i shouldn't have dealed anything with them!
grrrr, deal tuh memang extremely menakutkan + memalukan D:<

masa KT agak bosan..
(guru besar tak baca blog aku kan?? hope not..)
masa Science bes arh jugak...
(first time I'm saying this o_o)

dapat markah Science!!
aku campur Paper 1 ngan 2 aku,
dapat 84%...
tak tahu lah aku kira betul ke tak =.=

Paper 1: 28/30
Paper 2: 14/20

budak budak kat kantin, bising nak mampos.
hoho, semua serbu kat tingkap,
marah marah murid murid yang bising tu.
last2, madam nita pulak yang marah o_o

aku cepat cepat tutup telinga bila cikgu pegang pembaris kayu T___T"

ari nih,
Imran banyak buat lawak.
Shaqeel banyak buat orang marah.
Arifah & Zureen banyak main.

hohohoho.
Izzati suka _____.
unbelievable!!!!

malas lah aku nak taip pasal subjek lain..
tak best sangat :)
ohhh, masa BM, Shaqeel sibuk ejek Luqman.
Pn. Azlina pelik, Luqman suka ____ atau ____

let me tell you the answer,
Luqman tak suka dua dua,
Luqman suka...........

seseorang manusia :D

sebenarnya aku pun tak tahu =.="
tukar topik pulak - kita berhenti cakap pasal sekolah,
sebab sekolah hari ni best sampai aku tak tahu apa yang patut aku cakap.
gilerr!

meh aku cerita pasal seseorang wanita yang bernama Lia dan seseorang lelaki yang bernama Ahmad.

macam ni...
Ahmad seorang yang terlampau suka main bola sepak.
setiap kali ada perlawanan bola sepak, dia lah antara pemain kumpulan.

satu hari,
Lia, iaitu isteri kepada Ahmad,
membuatnya marah!
jadi, Ahmad menyepak, menendang, melontar, membaling, membuang, membeli dan menggadai isterinya.

semua itu dilakukan di pusat perjudian,
tanpa disedari, Ahmad telah menyepak, menendang, melontar, membaling and bla bla bla hingga ke Musytari.
sedang Lia melayang ke Musytari,
Lia terlanggar kapal terbang yang baru sahaja berlepas dari carpark.

Lia: Abanngggggg~~~ I love you the very much, don't leave me!!
Ahmad: BM pun tak pass, ada hati nak 'speaking english'.

Ahmad kemudian mengejar Lia di udara.
hmm, kemungkinan berat hati untuk meninggalkan isteri tersayang..

Lia: Oh My Darling, you've came back for me :D

Ahmad berlari sambil membuka tangannya seolah olah hendak memeluk Lia,
.................................
rupanya nak kasik penampar, pelempang, peninju ngan penumbuk ada lah -.-




Aku kesian gile dengan Lia,
she end up sleeping in a coffin :D
with pillows and blanket in it

cerita tu agak bodo bodo,
tapi bagi aku ngan Arifah, lawak aa jugak.
ada lah sebab sebab yang tertentu kenapa kitorang rasa lawak.
huhu, Arifah tahu cerita ni, sebab aku pernah beritahu dia.
aku main reka cerita ni pun kat YM masa tgh chat ngan dia.

oooo well~~~

ketika ini, ku rasa ku ingin tidur,
di atas katilku, memikirkanmu,
oh ketika ini, ku rasa ku ingin belah,
jadi inilah masa, untukku publish post.

buh bye~

0 comments. on "Layan :D"

Post a Comment